قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: نیاز امروز کشور ما به دولتی است که تحول‌گرا، انقلابی، ولایت مدار و دولت عمل به ولایت باشد و در برابر دشمنان مقاوم و بر داخل کشور تکیه داشته باشد.

نیاز امروز کشور دولتی تحول گرا، انقلابی و ولایت مدار است

به گزارش قدس آنلاین؛ حجه الاسلام محمدعلی دستجردی صبح سه‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در قوچان با تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش به‌تمامی نیروهای ارتشی گفت: همیشه ارتش به‌عنوان سمبل ولایتمداری، اقتدار و توانمندی در جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد.

وی بابیان این مطلب که پیوستن ارتش به انقلابیون در مبارزات علیه طاغوت کمر رژیم پهلوی را شکست خاطرنشان کرد: در مسیر ۳۸ سال انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ارتش در همه بحران‌ها و اتفاقات طبیعی خوش درخشید و همه‌جا خودش را در نوک پیکان قرارداد تا بتواند از مردم خوب و ولایتمدار دفاع کند.

امام‌جمعه قوچان بابیان اینکه ارتش به وظایف خود خوب عمل می‌کند و در هرکجا که ایجاب می‌کند ایفای نقش می‌کند افزود: تیپ شهید تولایی قوچان نیز به‌عنوان قدرت نظامی ارتش جمهوری اسلامی در این شهرستان نقش خود را در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خوب ایفا می‌کند و خوشبختانه با داشتن تجهیزات مناسبت توانسته است در بحران‌ها به داد مردم برسد.

وی با تأکید بر این مطلب که ایران اسلامی به‌عنوان پیش‌قراول عزتمداری در دنیای بین‌الملل حرف نو برای گفتن دارد خاطرنشان کرد: حرف نوی ما، اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه است، که در دنیا نشان داده‌ایم که دارای حکومت علوی و مهدوی هستیم و در این مسیر در حال حرکتیم و این به‌سادگی به دست نیامده مگر با ایثارگری نیروهای مسلح و شما مردم ولایت مدار.

وی ادامه داد: در مدیریت امنیت جامعه مشکلی نداریم زیرا آنچه ولایت می‌گوید تماماً اطاعت می‌کنیم، ولی در مسائل سیاسی و اقتصادی دچار مشکل هستیم زیرا از حرف ولایت فاصله گرفته‌ایم و در مسائل مختلف سلیقه‌ای عمل می‌کنیم.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مسیر دیده‌بانی مردم را خوب رصد و سه قوه را نیز به‌خوبی هدایت می‌کنند، ایشان در مسائل اقتصادی بسیار گله‌مندند و در خصوص اشتغال خود را شرمنده مردم می‌دانند.

وی انتخابات یک ماه آینده را مایه عزت، سربلندی و ماندگاری کشور و انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: در این انتخابات باید انقلابی بودن خود را ثابت کنیم و مسیر انقلاب را آن‌طوری که امام راحل و رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند طی کنیم.

حجه الاسلام محمدعلی دستجردی با تأکید بر اجرای کامل قانون توسط دستگاه‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت: کاندیداهای شورا و ریاست جمهوری باید از همه دوره‌ها بیشتر تلاش کنند تا اخلاق‌مداری نهادینه شود تا با رعایت اخلاق و تقوا، انتخاباتی خوب و سالم برگزار شود.

وی ادامه داد : افرادی که نامزد شورا شده‌اند دقت کنند که مردم باید صداقت، با مردم بودن، ساده زیستی، ولایتمداری و انقلابی بودن را در آن‌ها ببینند و در بحث ریاست جمهوری نیز نیاز امروز کشور ما به دولتی است که تحول‌گرا، انقلابی، ولایت مدار و دولت عمل به ولایت باشد و در برابر دشمنان مقاوم و بر داخل کشور تکیه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.