قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از تشکیل کارگروه ویژه برای ایجاد اشتغال پایدار در این نهاد خبر داد.

تشکیل کارگروه ویژه برای ایجاد اشتغال پایدار در آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی،سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری مزرعه نمونه آستان قدس رضوی اظهارکرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده است باید همه ظرفیت‌های موجود را برای اجرای منویات ایشان به کار بگیریم. 

وی تصریح کرد:مزرعه نمونه، نمادی از اقتصاد مقاومتی است و متخصصان و کارشناسان متعهد این مجموعه اثبات کرده‌اند که می‌توان با تلاش و همت مضاعف به سوی تعالی و پیشرفت اقتصادی و صنعتی گام‌های موثر و بزرگ برداریم. 

بختیاری با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توجه جدی به موضوع اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: کارگروه ویژه‌ای برای این منظور تشکیل شده و بنا داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های مجموعه و هم‌افزایی شرکت‌های مختلف در جهت ایجاد اشتغال جوانان کشورمان حرکت کنیم. 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های انرژی، نانوتکنولوژی و صنایع دفاعی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در طی سه دهه اخیر که تحریم‌های ظالمانه و هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده به این باور و اعتقاد رسیده است که وعده الهی در نصرت مظلومان و مستضعفان به وقوع پیوسته است. 

وی گفت: بدون شک دولت و دستگاه‌های متولی واردات کشور در حمایت از تولید داخلی نقشی اساسی دارند و بایستی با درنظرگرفتن مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ،فضای مناسبی را برای تولید و عرضه محصولاتی که در کشور تولید می‌شوند مهیا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.