در دیدار مجتبی فردوسی پور سفیر ایران در امان با رئیس مجلس ملی فلسطین، طرفین پیرامون مسایل مورد علاقه از جمله تحولات منطقه ای و موضوع فلسطین با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

سفیر ایران در امان با رئیس مجلس ملی فلسطین دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مجتبی فردوسی پور سفیر کشورمان در «امان» روز دوشنبه با حضور در دفتر مجلس ملی فلسطین، با «سلیم زعنون» رئیس و تنی چند از اعضای این مجلس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فردوسی پور ضمن تسلیم پیام دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به «سلیم زعنون»، طرفین پیرامون مسایل مورد علاقه از جمله تحولات منطقه ای و قضیه فلسطین با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

سفیر کشورمان در این دیدار مواضع تهران پیرامون فلسطین از جمله اولویت حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، لزوم وحدت اطیاف مختلف فلسطینی و احقاق حقوق مشروع سیاسی ملت فلسطین در رفع کامل اشغالگری از سرزمین اباء و اجدادی آنان و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید ورزید.

سلیم زعنون نیز ضمن تقدیر از مواضع به حق ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، وحدت صفوف مسلمین در قبال دشمنان اسلام را خواستار و بر رفع سوء تفاهمات موجود از طریق گفتگو تصریح و تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.