آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بعد از ظهر فردا با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار می‌شود، در حالی که قرار بود این مراسم با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

حضور علی لاریجانی در افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین، آیین افتتاحیه سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر فردا در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

پیش از این و طبق اعلام رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه قرار بود این دوره از مسابقات با حضور رئیس جمهور افتتاح شود اما گویا رئیس جمهور در این مراسم حاضر نخواهد شد و افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور لاریجانی برگزار می‌شود.

البته این اتفاق در سال‌های اخیر چند بار رخ داده بود که رئیس جمهور در افتتاحیه مسابقات حاضر نشود اما باتوجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و کاندیداتوری آقای روحانی در انتخابات پیش‌بینی می‌شد که وی حداقل امسال در مسابقات حضور پیدا کند که این امر محقق نشد.

در رقابت‌های امسال برای اولین پنج مسابقه بین‌المللی قرار است که برگزار شود و در کنار مسابقات بین‌المللی بزرگسالان، مسابقات بین‌المللی روشندلان، بانوان، دانش‌آموزان و مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.