بجنورد- مدیر انجمن سینمای جوان خراسان شمالی گفت: انجمن سینمای جوان استان برای توسعه و گسترش بیشتر نیازمند توجه ویژه مسئولانی از جمله استاندار است.

انجمن سینمای جوان خراسان شمالی نیازمند حمایت مسئولین است

محمد رضا علی آبادی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلاتی در انجمن سینمای جوان خراسان شمالی، کمبود مکان و امکانات یکی از مشکلات مهم این انجمن است که طی دوره مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به امر توجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه و گسترش بیشتر انجمن سینمای جوان استان نیازمند توجه ویژه مسئولانی از جمله استاندار است، افزود: اگر مسئولان ارشد استانی و سایر ادارات به لحاظ بودجه ای این انجمن را حمایت کنند می توان بخش های مختلف را با افزودن سالن، استودیو و ... گسترش داد.

علی آبادی خاطرنشان کرد : جوانان خراسان شمالی استعداد بالایی در بخش هنری دارند که باید با ایجاد فضا  و زیرساخت مناسب تری زمینه جذب هرچه بیشتر آنان را فراهم کرد این در حالیست که به لحاظ شوق و استعداد جوانان استان، از فعالیت ها و برنامه های انجمن سینمای جوان استان استقبال خوب و بی نظیری می شود.

وی ادامه داد: اگر جوانان و نوجوانان در حوزه فیلم سازی ترغیب شود خروجی خوبی در بخش های هنری کشور و به دنبال آن استان خواهیم داشت.

وی یادآورشد: با روی کار آمدن مدیرکل انجمن سینمای جوان کشور نیز از زمستان سال گذشته، شوق عجیبی در سطح کشور ایجاد شده است.

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی اظهار کرد: با رفع مشکلات این انجمن به خصوص ایجاد فضایی مناسب تر، فعالیت های انجمن سینمای جوان استان بیشتر و موثرتر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.