۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 521351

سرمربی موفق باشگاه وردربرمن بعد از برتری در دربی شمال و ثبت رکوردی جاودانه در اولین تجربه مربیگری اش در بوندس لیگا مهمان یکی از برنامه های معروف ورزشی آلمان بود.

امیدواری الکساندر نوری به کسب سهمیه لیگ اروپا

به گزارش قدس آنلاین، الکساندر نوری مربی ۳۷ ساله ایرانی باشگاه وردربرمن در ۹ هفته گذشته بودنس لیگا ۲۳ امتیاز برای وردربرمن به دست آورد تا رکوردی جاودانه از خود در تاریخ این باشگاه پرطرفدار شمال آلمان به ثبت رسانده و تیم در حال سقوط از بوندس لیگا را به یک قدمی سهمیه یورولیگ رساند.

همین موفقیت ها باعث شد تا نوری به عنوان کاندیدای کسب عنوان مربی ماه آلمان مهمان شبکه NDR و برنامه معروف SPORTCLUB باشد. برنامه ای که بینندگان بسیار زیادی در سطح آلمان دارد و به شکل ویژه ای روی آنتن می رود. سرمربی ایرانی وردربرمن در گفتگوی ویژه این برنامه به مدت ۱۵ دقیقه با مجری مصاحبه فان انجام داد و از همه آرزوها و برنامه هایش صحبت کرد.

نوری در بخشی از صحبت هایش با اشاره به پیشرفت جالب جایگاه وردربرمن در جدول رده بندی بوندس لیگا بعد از برد دربی شمال آلمان تصریح کرد:« خوشحالم به طرفداران مان این نوید را بدهم که با این شرایط رویایی اروپایی شدن وردربرمن دور از دسترس نیست و ما می توانیم با ادامه روند خوب خود بار دیگر به رقابت های معتبر اروپا بازگردیم. رویایی که از ابتدا هم به آن ایمان داشتم و خوشحالم که پاسخ این اعتماد باشگاه را تا این جای فصل دادم».

وردربرمن در بازی بعدی بوندس لیگا باید به مصاف دارمشتات انتهای جدولی برود که بسیاری از کارشناسان از حالا این تیم را برنده مصاف هفته آینده می دانند اما آلکساندر نوری با بیان این که شاگردانش هیچ حریفی را دست کم نمی گیرند مدعی شد دارمشتات یکی از خطرناک ترین و سخت ترین رقبایی است که در این هفته ها خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.