دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید پس از صعود تیمش به نیمه نهایی چمپیونزلیگ مدعی شد که آنها می‌توانند با رئال، بایرن و بارسا رقابت کنند.

 سیمئونه: اتلتیکو می‌تواند با بزرگان اروپا رقابت کند

به گزارش قدس آنلاین، اتلتیکو که در دو فینال از سه فینال سال‌های اخیر شرکت داشته، شب گذشته با تساوی ۱-۱ مقابل لستر و پیروزی در مجموع ۲-۱، موفق به صعود به دور بعد شد. سیمئونه پس از بازی به تمجید از روحیه تیمش پرداخت و مدعی شد که آنها قادر به رقابت با بهترین ها هستند.

او گفت: وقتی در مورد بهترین های اروپا صحبت می‌کنیم، بحث اقتصادی نیز مطرح می‌شود. بزرگان اروپا، بایرن مونیخ، رئال و بارسا هستند. ولی از نظر ورزشی، ما هم قطعا در این بین قرار داریم. وقتی می‌گویم ما جزء بهترین ها نیستیم، منظورم از نظر اقتصادی است نه ورزشی.

حضور در نیمه نهایی برای سومین بار در چهار سال اخیر فوق العاده است. وقتی به روزهای اولم در باشگاه تگاه می‌کنم،  آن موقع گفته بودم که می‌خواهم کاری کنم اتلتیکو بار دیگر رقابتی شود. خیلی خوشحالم که می‌بینم به قولم عمل کرده ام. بسیار احساساتی شده ام. به خاطر عملکرد تیمم پر از غرور هستم و امیدوارم بازی جذابی به نمایش گذاشته باشیم.

وی افزود: لستر هم امشب عالی کار کرد. رقابت کردن با آنها باعث افتخار من بود. هیچگاه نا امید نشدند. ما کاملا ترسیده بودیم و سعی داشتیم گلی دریافت نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.