ایلام- مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان ایلام بارندگی های قابل ملاحظه ای صورت گرفت که بیشترین میزان بارندگی در پهله زرین آباد از توابع شهرستان دهلران بوده است.

پهله زرین آباد بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داد

یوسف شیخ الملوکی روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: بررسی آماری میزان بارش ها در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه های مختلف استان نشان می دهد که بیشترین میزان بارندگی در این مدت در پهله زرین آباد از توابع شهرستان دهلران با ۲۰ و چهار دهم میلی متر بوده و پس از این، در ایستگاه فرودگاه شهدای ایلام ۱۶ و سه دهم میلی متر به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در همین مدت در ایستگاه های مهران و دهلران نیز به ترتیب با هفت دهم میلی متر و یک و شش دهم نیز کمترین میزان بارش ها در سطح استان بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام با اشاره به وزش باد در روزهای آینده در نقاط مختلف استان بیان داشت: احتمال بروز پدیده گردوغبار در روزهای پایانی هفته در نقاط جنوبی استان وجود دارد.

یوسف شیخ الملوکی به وضعیت هوای استان در هفته آینده اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پیش بینی می شود از روز یک شنبه هفته آینده موج ناپایدار جدیدی به استان وارد شود که بارش باران در نقاط مختلف استان را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.