تبریز- رئیس‌جمهور با عرض تسلیت به مردم آذربایجان به خاطر از دست دادن عزیزانشان در این حوادث گفت: تخصیص استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان در زمینه خسارات سیل به خزانه ابلاغ شد.

تسلیت به مردم آذربایجان/ اعتبارات لازم برای سیل زدگان تصویب‌ و ابلاغ شده است

به گزارش قدس آنلاین، حسن روحانی صبح چهارشنبه در بدو ورود به آذربایجان شرقی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر خود به این استان اظهار داشت: در ماه رجب فرصت مغتنمی فراهم شد تا مردم دلاور آذربایجان را زیارت کنیم. از سوی دیگر در حوادث روزهای گذشته در کنار باران و رحمت‌های الهی که به‌طور طبیعی مشکلاتی را هم خواهد آورد، تعدادی از مردم گرفتار سیل شدند که خسارت مالی و جانی برای آنها رخ داد.

وی با بیان اینکه برای بررسی اقدامات مسئولان و تکمیل و رفع مشکلات مردم مناطق سیل‌زده به این مناطق سر می‌زنیم و جلسه خواهیم داشت، افزود: کمک بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره برای این مناطق تصویب‌شده که اقدامات اولیه و تخصیص‌های لازم ارائه‌شده و قبل از این سفر به تبریز تخصیص استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان در زمینه خسارات سیل به خزانه ابلاغ شد.

رئیس‌جمهور با عرض تسلیت به مردم آذربایجان به خاطر از دست دادن عزیزانشان در این حوادث گفت: به مردم قول می‌دهم در راستای رفع مشکلاتشان دولت از همه توان و امکاناتش استفاده کند.

روحانی با تأکید بر اینکه از نخستین ساعات حادثه پیگیر موضوع بوده و با آقای استاندار صحبت کردیم، ابراز داشت: نماینده من، جناب آقای چیت چیان وزیر نیرو به منطقه آمد و گزارش خوبی برای من فرستاد و امروز هم به منطقه آمدیم تا نتایج تصمیمات را در این موضوعات پیگیری کنیم و امیدوارم نتیجه همه این موارد خیروبرکت برای مردم آذربایجان به ارمغان بیاورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.