گناباد-اقامتگاه بومگردی قوامیه به نمایندگی از شهرستان گناباد در سومین جشنواره فرهنگ ملل در دانشگاه فردوسی مشهد حضور یافت.

گناباد در سومین جشنواره فرهنگ ملل حضور یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: در راستای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های گردشگری شهرستان گناباد، اقامتگاه بومگردی قوامیه به نمایندگی از شهرستان گناباد در این رویداد بین المللی حضور یافت.

علیرضا شناسایی افزود: سومین جشنواره فرهنگ ملل با هدف معرفی فرهنگ و هنر کشورهای مختلف توسط دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی مشهد و با شعار «نوید صلح و دوستی» و در راستای ویژه برنامه های مشهد ۲۰۱۷ با حضور سفرای عراق، افغانستان و تاجیکستان و ۳۰ مهمان خارجی از ۲۱ کشور جهان، روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه طی مراسمی در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد.

وی گفت: علاوه بر سفرای کشورهای عراق و افغانستان و تاجیکستان، سرکنسول کشورهای ترکیه، عراق و افغانستان در مشهد، رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در مشهد، روسای دانشگاههای بغداد و بصره و دبیر دوم سفارتخانه های اندونزی و کره جنوبی هم در این مراسم شرکت داشتند.

مهدی ذوالفقاری مسئول اقامتگاه های بومگردی گناباد با بیان اینکه گناباد در حوزه بومگردی از جایگاه بالایی در استان برخوردار می باشد، حضور اقامتگاه های بومگردی شهرستان در این رویداد فرهنگی را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیتهای گردشگری گناباد به دانشجویان خارجی دانست.

وی گفت: تاکنون مجوز احداث ۸ اقامتگاه بومگردی در شهرستان گناباد صادر شده است که نخستین اقامتگاه در بهمن ماه سال گذشته با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در روستای ریاب افتتاح شد.

سومین جشنواره فرهنگ ملل دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد  در تاریخ ۲۸و ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ با حضور دانشجویان بین المللی از ۲۱ کشور جهان برگزار می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.