۲۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای، افتتاح میادین جدید گازی در عسلویه را تبریک گفتند.

تقدیر ۲۰۰ نماینده از افتتاح فازهای جدید در میدان گازی عسلویه

  به گزارش «قدس آنلاین»،  در پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۲۰۰ نماینده در تقدیر و تشکر از بهره برداری از فازهای پارس جنوبی قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«افتتاح همزمان ۶ فاز میدان عظیم گازی پارس جنوبی، بهره برداری از لایه نفتی این میدان و ۴ طرح پتروشیمی در ۲۷ فروردین ماه سال ۹۶ با سرمایه گذاری قریب به ۲۰ میلیارد دلار، برگ افتخار زرینی برای جمهوری اسلامی و مؤید کارآمدی و توانمندی نظام در سخت ترین شرایط بعد از تحریم های ستمگرانه علیه صنعت نفت کشور است.

امروز مجموعه پارس جنوبی به عنوان بهترین نمونه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بر تارک نظام می درخشد. پیگیری سرسختانه برای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای برداشت شایسته و منصفانه از میادین مشترک امروز محقق شد. در این دولت با بهره برداری از ۱۱ فاز پارس جنوبی، منویات مقام معظم رهبری محقق شد.

فعالیت تحسین برانگیز شرکت های پیمانکاری و سازندگان ایرانی در اجرای طرح های توسعه این میدان به همراه تکمیل زنجیره ارزش با احداث همزمان طرح های متعدد پتروشیمی از مصادیق رویکردهای تولید درونزا، برون گرا و دانش بنیان می باشد.

نمایندگان ملت ایران این موفقت و افتخار بزرگ را به محضر ملت، مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رئیس جمهور، دولت و همه دست اندرکاران پارس جنوبی تبریک می گوید و امیدواریم در سایه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شاهد شکوفایی بیشتر تولیدکنندگان این حوزه باشیم.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.