اصفهان- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: اشتغال بدون آموزش و مهارت امکان پذیر نیست.

اشتغال بدون آموزش و مهارت امکان پذیر نیست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در راستای اجرای برنامه ها و  اهداف شعار سال مبنی بر«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) این استان وجمعی از مسئولین سازمان جهاد سازندگی تشکیل جلسه داد.

در این نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بر شناسایی عرصه های جدید در اشتغال با نگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری مشترک این بنگاه آموزشی با سازمان بسیج سازندگی تأکید کرد.

ابوطالب جلالی گفت: آموزش های فنی و حرفه ای متولی آموزش های غیررسمی با رویکرد اشتغال می باشد و در این راستا ارائه آموزشهای مهارتی به متقاضیانی که از سوی سازمان بسیج سازندگی استان معرفی شده اند را بسیار مؤثر دانست.

وی بر اهمیت و  اجرای آموزش های کوتاه مدت منجر به اشتغال تأکید کرد.

در ادامه این دیدار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن اشاره به فعالیت ها و عملکرد سازمان بسیج سازندگی استان گفت:   بایستی آموزش ها بر اساس شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باشد زیرا اشتغال بدون آموزش و مهارت امکان پذیر نیست.

سرهنگ احسان الله رضا پور تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه فی ما بین این دو مجموعه در سال گذشته بالغ بر ۱۷۹ دوره آموزشی معادل ۷ هزار نفر دوره در حرفه های کشاورزی، پرورش ماهیان، صنایع تبدیلی، کارآفرینی و بازاریابی و فروش برگزار گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.