۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 521537

بدون اغراق او بهترین گزارشگر ایران با اختلاف بالا است و توانایی هایش بر کسی پوشیده نیست اما باند قدرتمند روی صحنه و پشت صحنه‌ای که در سیما صاحب شده را هم کسی نمی تواند انکار کند. 

چنگ بر چهره قهرمان/ شلیک بی پایان عادل به حرمت و کسوت

قدس آنلاین - گروه ورزشی: عادل فردوسی پور که همه گاه از حمایت های عجیب برخوردار بوده و در پس همین حمایت هایی که دیگران برخوردار نبودند! برای خود تاج و تختی از محبوبیت و معروفیت بنا کرده ، بار دیگر نشان داد دلخوری بسیاری از ارکان فوتبال از وی و حتی قهر بسیاری از آنها با نود بی جهت نبوده است.

او دوشنبه شب زیرکانه به مغز بزرگترین باشگاه ایران شلیک کرد و با نمایش آیتمی عجیب به نام «فان» باعث نارضایتی بسیاری از ببینندگان و فوتبالی ها شد.

شاید باید حرف های قلعه نویی ،مایلی کهن ،رویانیان، دایی و... را طلا گرفت که فردوسی پور را عامل بسیاری از بدبختی های فوتبال معرفی می کنند و روی تاثیر گذاری او در بسیاری از اتفاقات ناخوشایند انگشت می گذارند.

او پیش از شوی مضحک و تاثربرانگیز دوشنبه شب هم البته بارها برای بالا بردن تعداد بیننده ها و پیامک ها و ... مدیرعامل را روبروی بازیکن و بازیکن را مقابل کاپیتان و ارکان فدراسیون را مقابل هم و .... قرار داده بود. کاری که به عقیده همه باعث اصلی بداخلاقی ها و بی حرمتی ها در مقاطع بسیاری بوده است.کجا نسل های گذشته فوتبالیست ها ادای کاپیتان شان را در می آوردند و چه کسی جرات داشت روی حرف امثال پروین و حجازی و عابدازاده و محمدخانی و ...حرف بزند ؟

مهندسی افکار عادل 20 است. این را می توان به نظرسنجی پیامکی گذاشت و به برنده های آن هم از درآمد پیامک هایی که به جیب هیچ کس نمی رود!  جایزه خوب داد.

بدون اغراق او بهترین گزارشگر ایران با اختلاف بالا است و توانایی هایش در مجری گری بر کسی پوشیده نیست اما باند قدرتمند روی صحنه و پشت صحنه‌ای که در سیما صاحب شده را هم کسی نمی تواند انکار کند. 

او به دلخواه خودش  یکی مثل «میثاقی» را بال و پر می دهد و در حالی که بسیاری از گزارشگران توانمند تر و با سوادتر پشت خط این «دلخواهی» ، بدون حمایت عادل، جان می کنند تلاش می کند از او چهره ای موفق بسازد و برنامه 120 را تقدیمش می کند.
بعد از دعاوی کی روش و برانکو، بیشترین گزارش‌های پرسپولیس به مرد موفرفری خندان رسید. برای اینکه به خریدهای خارجی اشاره کند،به گلنزنی طارمی و به مدل موی بازیکن ها و به چالش رضاییان بپردازد.

حالا هم پرسپولیسی های جوان و خام ، خوراک خوبی بودند برای اهداف عادل خان و شویی که با اجرای مضحک میثاقی به روی صحنه رفت. نود خواسته یا ناخواسته و با استفاده از بی تجربگی پرسپولیسی ها حرمت ها و کسوت را نشانه رفت و موجی از نارضایتی را ایجاد کرد. او بر چهره تیم صاف و یکدست برانکو چروک انداخت و باشگاه قهرمان ایران را وارد چالشی کرد که احتمالا اثرات آن را به زودی خواهیم.

در این بین آنچه مثل مته ذهن ها را سوراخ می کند این که عصر حکومت یکطرفه عادل چه زمانی در فوتبال بی دایه ما به سر خواهد رسید ؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.