سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این فصل در کنار هواداران این تیم لذت برده است، گفت: نبود سیدجلال حسینی و سروش رفیعی مقابل الهلال فقدان بزرگی است.

کل این فصل را لذت بردیم/ نبود حسینی و رفیعی فقدان بزرگی است

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی با پدیده در نشست خبری گفت: یک جشن زیبای قهرمانی بود. خوشحالم در چنین حال و هوای زیبایی با قاطعیت پیروز شدیم و یکبار دیگر قهرمانی خود را ثابت کردیم.

وی افزود: هوادارن یکبار دیگر نشان دادند یار دوازدهم هستند. برد بازی بهترین هدیه به آنها بود. باید از تمام اعضای کادر فنی، تدارکات، مدیریت و بازیکنان که استحقاق قهرمانی داشتند تشکر کنم. بیشترین تبریک را به هواداران دارم که از ما حمایت کردند. همه با هم کل این فصل را لذت بردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با الهلال و نگرانی از غیبت سروش رفیعی و سیدجلال حسینی گفت: عدم حضور سیدجلال و سروش فقدان بزرگی است ولی با سایر بازیکنان بازی می کنیم و هدفمان را ادامه خواهیم داد. خوشبختانه سایر بازیکنان سالم هستند. در نیمه دوم هم محسن ربیع خواه را گذاشتم که برابر الهلال مقابل انصاری دفاع وسط بازی کند. البته انصاری امروز یک ضربه ای خورد که زیاد جدی نیست و به بازی بعد می رسد.

برانکو در خصوص اینکه چرا امروز به بازیکنان اصلی بازی داده است گفت: در چنین مسابقه ای چطور می توانم به بازیکنانم استراحت بدهم. شما اگر بازیکن فیکس من بودید و به شما بازی نمی دادم چه واکنشی داشتید؟ آن موقع راضی بودید؟ ضمن اینکه میل ما این بود که با برد جشن قهرمانی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا به نریمان جهان بازی داد و گویا به خاطر نارضایتی از عملکردش، او را تعویض کرد گفت: من از عملکرد سامان و تمام بازیکنان راضی هستم. ایشان تعویض شد چون قرار بود احمدزاده یکساعت بازی کند. همانطور که قرار بود انصاری در نیمه دوم تعویض شود. سروش و سیدجلال کامل بازی کنند که مقابل الهلال محروم هستند.

در ادامه خبرنگاری درباره ناراحتی هانی نوروزی از برانکو سئوال کرد که پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه در این خصوص صحبتهایی مطرح کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.