نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت گفت: سهمیه اختصاص یافته به خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام درحج امسال با پیشنهاد سازمان حج و بعثه تحقق یافت.

جزئیاتی از سهمیه خانواده‌های شهدای منا برای حج تمتع 96

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر درنشست مشترک مسئولان دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت درتهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته درحوزه حج خطاب به حاضران گفت: با انسجام بیشتر و دست در دست یکدیگر، برنامه‌ها و امور اجرایی و فرهنگی حج با جدیت دنبال شود تا انشاءالله حج مطلوبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: فرصت برای کوچکترین آزمون و خطا وجود ندارد و باید امسال جامع ، کامل و با همکاری کاملا گسترده ونزدیک کارها را پیش ببریم.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه سهمیه اختصاص یافته به خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام با پیشنهاد سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری تحقق یافت، تصریح کرد: بیش از 86 هزار نفر امسال به حج مشرف خواهند شد و مشکلی در ثبت‌نام نداریم و می‌توانیم اولویتهای جدید را در قالب استانی اعلام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر همچنین از تلاش دست اندرکاران دستگاههای مختلف برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدای منا تقدیر کرد و گفت: همه تلاش کرده‌ایم تا رسالت خود را در مورد این خانواده‌ها انجام دهیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات آقای سعید اوحدی رئیس قبلی سازمان حج و زیارت ، انتصاب آقای حمید محمدی به این سمت را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: آقای محمدی نگاه قانونمند به حوزه حج و زیارت دارد و در برنامه‌های خود مقابله با آسیبها وآینده نگری در اولویت قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: آقای محمدی دیدگاه خوبی دارد و هم اکنون نیز همکاری بسیار خوبی بین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت وجود دارد که آثار و برکات زیادی هم داشته است که در بهبود شرایط به ما هم کمک می‌کند.

گفتنی است در این نشست که امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در این سازمان برگزار شد ، آقای حمید محمدی با حکم آقای سید رضا صالحی امیری به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.