گیلان - رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی بازیافت لاستیک با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن در این استان خبر داد.

ارائه طرح بازیافت لاستیک/ یک‌هزار طرح صنعتی در نقاط مختلف گیلان احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از صنعت و معدن، حسین حاجتی با اشاره به اینکه توسعه صنعتی گیلان به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌های مورد نیاز روند روبه رشدی دارد اظهار کرد: در شرایط کنونی بیش از یک‌هزار طرح صنعتی نیمه تمام در زمینه‌های مختلف در نقاط مختلف استان در حال احداث است و راه‌اندازی این واحدها نقش موثری در توسعه اقتصادی گیلان دارد.

وی، برنامه‌ریزی برای توسعه و استقرار صنایع جدید در گیلان را اجتناب ناپذیر عنوان کرد و افزود: طرح‌های مختلف صنعتی، معدنی و بازرگانی به صورت علمی و فنی مناسب با قابلیت‌های استان برای ارائه به سرمایه‌گذاران تهیه شده است.

رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی بازیافت لاستیک با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن در این استان خبر داد و بیان کرد: استفاده از لاستیک‌های مستعمل به منظور تولید لاستیک جدید و کاهش هزینه تولید و کاهش آلودگی زیست‌محیطی دلیل ارائه طرح مذکور است.

حاجتی با بیان اینکه شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای اجرای طرح صنعتی بازیافت لاستیک در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: شهرک مذکور با توجه به قرار گرفتن در مرکز استان، جمع‌آوری لاستیک مستعمل آسان و در دسترس است.

وی به وجود زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت اشاره کرد و گفت: مواد اولیه لاستیک مستعمل در داخل کشور وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.