خرم آباد- علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی و جمعی از مسئولان استان از مجتمع کشت و صنعت لرستان بازدید کرد.

وزیر اقتصاد از مجتمع کشت و صنعت لرستان بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتمع کشت و صنعت لرستان با مساحتی بالغ‌بر هزار و ۳۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری جاده خرم‌آباد ـ اندیمشک احداث‌شده است؛ این مجتمع پس از گذشت چندین سال تعطیلی طی سال‌های اخیر توسط یک سرمایه‌گذار خارجی مجدداً راه‌اندازی شده است.

پیش‌بینی‌شده است تا میزان سرمایه‌گذاری در این مجتمع به حدود  ۷۰۰ میلیارد تومان برسد، هم‌اکنون نیز ۵۰۰ نفر در این مجتمع مشغول به فعالیت هستند.

مجتمع کشت و صنعت لرستان در بخش‌های مانند کشاورزی، باغداری، دامداری و در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی ظرفیت‌های بسیاری دارد که بنا است در سه فاز به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ وزیر اقتصاد در سفر به استان لرستان در دومین کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان حضور یافته و عصر امروز نیز پل شهری جهادگران خرم آباد را به بهره برداری می رساند.

امین زاده دستیار ویژه رئیس‌جمهور نیز امروز پس از حضور در دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان در همایش حقوق شهروندی استان که ظهر امروز در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزارمی‌شود حضور می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.