ایلام- فرماندار ایلام گفت: قانون برای همگان ملاک عمل است و تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی نامزدهای شورای شهر و روستا در فضاهای مجازی و حقیقی کاملاً تحت نظر است و با متخلفین به شدت برخورد می شود.

قانون ملاک عمل است/ با تبلیغات زودهنگام کاندیداها برخورد می شود

معروف بسطامی روز پنجشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان ایلام حدود ۳۵۰ نفر نامزد شده اند، اظهار داشت: از این تعداد کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا، ۱۶۳ نفر صرفاً برای شورای اسلامی شهر ایلام نامزد شده اند.

وی با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابت شهر و روستا تا پایان وقت اداری امروز پنجشنبه به پایان می رسد، افزود: هیئت نظارت بر انتخابات شهر و روستای شهرستان ایلام، پس از بررسی نهایی، اسامی کاندیداها را در اختیار فرمانداری قرار می دهد.

فرماندار ایلام با بیان اینکه نظر هیئت نظارت در خصوص تأیید یا عدم تأیید صلاحیت ها از سوی فرمانداری ایلام به کاندیداها ابلاغ می شود، بیان داشت: افرادی که تأیید صلاحیت نشده اند، چهار روز فرصت دارند که اعتراض خود را به مراجع ذیصلاح اعلام بدارند.

معروف بسطامی با اشاره به اینکه رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی باید در اولویت همگان قرار گیرد، یادآور شد: کاندیداها باید تنها به دنبال معرفی خود و برنامه های شان باشند و از تخریب همدیگر و تمسک به روش های تبلیغی مسموم و ناپسند، جداً خود داری کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان باید بر مدار قانون حرکت کنند، خاطرنشان ساخت: هرگونه استفاده از امکانات و اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداها کاملاً ممنوع است و با متخلفین بدون اغماض برخورد می شود.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه مجریان و ناظران انتخاباتی باید اصل بی طرفی و رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و تحت هیچ شرایطی نباید به نفع و یا به ضرر احدی از کاندیداها، اعلام نظر و تبلیغ کنند، تصریح کرد: قانون برای همگان ملاک عمل است و تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی نامزدهای شورای شهر و روستا در فضاهای مجازی و حقیقی کاملاً تحت نظر است و با متخلفین به شدت برخورد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.