ایلام- فرماندار ایلام گفت: اخیراً مدیرکل تقسمات کشوری وزارت کشور و کارشناسان مربوطه برای بررسی وضعیت جغرافیایی و جمعیتی به بخش بزرگ و صنعتی چوار از توابع این شهرستان سفر کرده و بررسی های اولیه آنان، نوید بخش ارتقاء این بخش به شهرستان است.

چوار شهرستان می شود

معروف بسطامی روز پنج شنبه در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: بخش بزرگ و صنعتی چوار از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار ارزشمندی برای ارتقاء به شهرستان برخوردار است.

وی افزود: جمعیت مناسب ثابت و شناور، ابنیه تاریخی، منابع غنی نفت و گاز، اراضی پهناور و حاصلخیز، ۴۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، نیروی انسانی تحصیلکرده و خلاق، وجود صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی، پادگان های نظامی و انتظامی، شهرک های صنعتی و...، زمینه را برای ارتقاء و توسعه همه جانبه این بخش فراهم کرده است.

فرماندار ایلام بیان داشت: نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس و خبرگان رهبری، استاندار و معاونین ایشان و دیگر خادمان ملت در مجموعه های مختلف اداری، اجرایی و سیاسی؛ بر ضرورت ارتقاء این بخش تأکید داشته و دارند و زحمات و پیگیری های شان ستودنی است.

معروف بسطامی با تقدیر از مجموعه وزارت کشور، یادآور شد: قطعاً با ارتقاء این بخش به شهرستان، شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه این بخش؛ رونق کسب و کار و مهاجرت معکوس از شهرها و افزایش جمعیت روستاها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اخیراً مدیرکل تقسمات کشوری وزارت کشور و کارشناسان مربوطه برای بررسی وضعیت جغرافیایی و جمعیتی به بخش بزرگ و صنعتی چوار از توابع این شهرستان سفر کرده و بررسی های اولیه آنان، نوید بخش ارتقاء این بخش به شهرستان است.

 فرماندار ایلام تصریح کرد: امیدواریم که با تأیید این موضوع مهم در وزارت کشور و هیئت دولت، در آینده نزدیک شاهد برپایی جشن ارتقاء این بخش به شهرستان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.