رشت- صبح امروز سردار محمد رضا میر حیدری فرماندهی نیروی انتظامی گیلان و سرهنگ محمد رضا جعفری خیر خواه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با خبرنگاران روزنامه قدس در دفتر روزنامه قدس دیدار کردند.

روزنامه قدس با نگاه ارزشی و اخلاقی در حوزه پلیس  خدمت می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سردار محمد رضا میر حیدری فرمانده نیروی انتظامی گیلان در این دیدار ضمن تشکر ازتعامل و اطلاع رسانی خوب روزنامه قدس گیلان در حوزه عملکرد نیروی انتظامی گیلان گفت: نقش رسانه ها در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تامین و حفظ مصالح ملی و عمومی با نگاه ارزشی بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه روزنامه قدس در سایه برکت  امام رضا(ع) ، به دور از هرگونه مقاصد سیاسی و اقتصادی و صرفا" با نگاه ارزشی و اخلاقی در این حوزه خدمت می کند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه یکی از اقشاری هستند که در حفظ فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی بسیار اثر بخش هستند افزود: در این دوران که نظام استکباری با هر ترفندی به بی رنگ کردن ارزش ها و تغییر باورها انقلاب اسلامی ایران کمر همت بسته است نقش رسانه های ارزشی در انعکاس اخلاقیات و باورها دینی و حفظ حقوق نظام مقدس ایران بسیار کارگشاست.

سردار میر حیدری توجه روزنامه قدس به حوزه پلیس را نشان از احساس مسئولیت این رسانه ارزشی وزین دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸ پلیس تخصصی با رویکردهای مختلف در حوزه انتظامی وجود دارد و انتظارمان از این رسانه متبرک این است که اهمیت تمام این حوزه ها را به مردم اطلاع رسانی کنند تا مخاطرات مردم را در این حوزه ها به گوش مسئولان ارشد برسانند که این امر باعث کاهش سیب های اجتماعی و امنیت عمومی جامعه خواهد شد.

 فرماندهی نیروی انتظامی گیلان با اشاره اینکه مردم گیلان بسیار مردم اخلاقی و انتقادگران منصف هستند گفت: رشد تقدیر و پیشنهادات و کاهش انتقادات و رشد شکایت در حوزه پلیس توسط مردم شریف گیلان نشان از این است که گیلانیان همگام با پلیس در بحث تامین امنیت اجتماعی جامعه کوچکشان بسیار حساس هستند.

سردار میر حیدری با بیان الویت های پیش رو نیروی انتظامی گیلان در سال جدید گفت : تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه پلیس در بحث اثر بخشی بیشتر تولید و اشتغال درسال تولید واشتغال، بالا بردن امنیت اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری، ارتباط و تعامل با سازمانهای هم عرض نظیر تعزیرات، گمرگ و اصناف در بحث برقراری امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق که به عنوان یکی از پدیده های شوم، تولیدات داخلی کشور و استانمان  را تحت شعاع قرار داده است از جمله الویت هاست.

وی ارتقای سطح سلامت و کیفی سازی پرسنل نیروی انتظامی ، ارتقا سطح دانش و تخصص نیروها را نیز از برنامه پلیس دانست.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: امیدواریم انتخابات  پیش رو بدون هرگونه تنشی موجبات مشارکت حداکثری مردم را رقم بزند تا مثل همیشه برگ زرینی بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران زده شود.

در ادامه سرهنگ محمد رضا خیرخواه معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی گیلان از تعامل  و همکاری بسیار خوب روزنامه قدس و پایگاه تحلیلی قدس آنلاین در انتشار اخبار پلیس گیلان قدردانی کرد .

حسن شکری کهن سرپرست روزنامه قدس گیلان نیز از زحمات و تلاش سبز پوشان خدوم گیلان در برقراری امنیت اجتماعی ، اخلاقی و اقتصادی مردم گیلان تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.