سبزوار- مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوارگفت: متاسفانه بر اثر سانحه تصادف اتوبوس و کامیونت در محور سبزوار – شاهرود هفت تن در محل حادثه و چهارتن در آمبولانس و بیمارستان تا ساعات اولیه بامداد پنج شنبه فوت کردند.

تعداد فوتی تصادف اتوبوس مشهد اصفهان به ۱۱ تن افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی شریفان در حاشیه عیادت مسئولان شهرستان از مصدومان به خبرنگاران گفت: اتوبوس حادثه دیده حوالی ساعت ۲۰ و ۱۰دقیقه چهارشنبه شب در کیلومتر ٢٥ محور سبزوار - شاهرود  با ۳۱ نفرسرنشین با یک دستگاه کامیونت برخورد و سپس واژگونی شد که متاسفانه هفت تن در محل حادثه و چهارتن در حین انتقال به مرکز درمانی و بیمارستان تا ساعات اولیه بامداد پنج شنبه فوت کردند.

رئیس مرکز اورژانس سبزوار اظهار داشت: ۲۰ سرنشین دیگر اتوبوس به بیمارستان امداد شهید بهشتی منتقل شدند که در بخش های ارتوپد، جراحی و «آی.سی .یو» بستری می باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک نفر سرپایی مداوا و مرخص شده است اظهار داشت: پنج تن از مصدومین نیز در بخش« آی.سی.یو » بستری هستند که حال دو تن از آنان وخیم می باشد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تاکید بر اینکه تمام امکانات و کادر امداد،  اورژانس، بهداشت و درمان از دقایق اطلاع حادثه بسیج شده اند تاکید کرد: خدمات رسانی ادامه دارد.  

منبع: خبرگزاری بین‌المللی قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.