شیراز- صبح پنجشنبه حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با حضور در شیراز بیمارستان خیریه ۶۰۰ تخت خوابی پیوند اعضا بوعلی سینا را افتتاح کرد.

بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی بوعلی سینا در شیراز به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، این بیمارستان که بخشی از یک مرکز آموزشی و درمانی است با اعتباری بالغ بر ۴۸۴ میلیارد تومان ساخته شده است.

در سفر رئیس جمهور به شیراز بالغ بر ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۵۴۷ میلیارد تومان افتتاح می شود.

رئیس جمهور همچنین ضمن بازدید از نمایشگاه شرکت صنایع الکترونیک شیراز، ۱۲ پروژه و محصول مهم دفاعی را رونمایی کرد.

این محصولات در زمینه های راداری با قابلیت کشف و شناسایی اهداف با بردهای مختلف، سامانه های هدایت و ناوبری فرودگاهی و هوایی نظامی و غیر نظامی، هدایت و ناوبری سطحی و شناوری و هوشمند سازی سلاح توسط نیروهای بومی و با اعتبار بیش از ۷۸۰ میلیارد ریالی طراحی و تولید شده است.

این دستاوردها از سطح بالای فناوری روز جهان برخوردار بوده و با بهره گیری از توان تخصصی صنایع دفاعی کشور در صنایع الکترونیک شیراز  و همچنین استفاده از توان دانشگاه ها و شرکت های فن آوری داخلی بدست آمده است.

روحانی با حضور در نمایشگاه شرکت صنایع الکترونیک شیراز، از بخش های مختلف و جدیدترین دستاوردهای بخش دفاعی  و فرودگاهی کشور که با همت متخصصان داخلی ساخته شده و آماده بهره برداری است، بازدید کرد.

وی در این بازدید با توضیحات مسئولان در جریان روند ساخت و آماده سازی این پروژه های مهم دفاعی کشور قرار گرفت و از تلاش های متخصصان  شرکت صنایع الکترونیک شیراز قدردانی و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.