یکی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ضمن انتقاد از پخش مناظره های انتخاباتی به صورت ضبط شده، تاکید کرد: بیم آن می رود مردم پس از کاندیدای پوششی با پدیده مناظرات پوششی هم مواجه شوند.

تعجب از اقدامات «دولتِ محرمانه»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علیرضا زاکانی یکی از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در واکنش به پخش مناظره های انتخاباتی به صورت ضبط شده، تاکید کرد: متاسفانه با توجه به عملکرد دولت محرمانه در ۴ سال گذشته در پنهان کاری و عدم شفافیت، این اقدام تبعیض دیگری به نفع نامزدهای اصلی و فرعی مورد نظر دولت رقم بزند.

«هوالحکیم
جناب آقای رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور

براساس آنچه امروز در رسانه ها منتشر شده برای اولین بار در دهه اخیر، مناظره های انتخاباتی به صورت ضبط شده خواهد بود و ستاد انتخابات کشور مانع برگزاری مناظره ها به صورت زنده شده است.

به نظر می رسد این اقدام به صورت روشن آسیب جدی به شفافیت در تببین برنامه نامزدهای انتخاباتی خواهد زد. متاسفانه با توجه به عملکرد دولت محرمانه در ۴ سال گذشته در پنهان کاری و عدم شفافیت، این اقدام تبعیض دیگری به نفع نامزدهای اصلی و فرعی مورد نظر دولت رقم بزند.

بیم آن می رود که اصل بی طرفی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور در اتخاذ این تصمیم، فضاسازی برای نامزدی خاص در جامعه محسوب شود و مردم پس از کاندیدای پوششی با پدیده مناظرات پوششی هم مواجه شوند و نتوانند نقدهای اساسی ما به وضع موجود را کامل و بدون سانسور ببینند و بشنوند.

اینجانب به شخصه آمادگی کامل دارم در مناظره زنده تلویزیونی به تبیین برنامه های انتخاباتی خود در کنار سایر نامزدها بپردازم و امیدوارم دولت محترم که مذاکرات بین المللی را نقطه قوت خود می دانست از مناظرات زنده داخلی در پیشگاه مردم کناره گیری نکند.

علیرضا زاکانی
۳۱ فروردین»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.