وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: منتقدان امروز دولت همان حامیان احمدی نژاد هستند و مشکل بیکاری هم مربوط به دولت گذشته است.

 منتقدان دولت حامی احمدی نژاد هستند/ بیکاری مربوط به دولت قبل است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین گفت: مهمترین خصوصیت نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی امنیت مثال زدنی آن تحت رهبری هوشیار و مقتدر است که در شرایط نا امنی همه کشورهای همسایه ایران در امنیت کامل به سر می‌برد.

 محمود واعظی گفت: اگر این امنیت نباشد و اگر این اقتدار نظام نبود آیا می شود انتظار داشت که سرمایه گذاری و رشد شکل بگیرد.

 این مقام ارشد دولتی گفت: من با همه ی مطالبی که در این جلسه عنوان شد موافقم و قبول دارم که مردم و مخصوصا طبقه متوسط و پایین مشکل معیشت دارند قبول دارم که مشکل بیکاری وجود دارد اما آقای روحانی بارها گفته اند که وارث بیکاری ۸ سال گذشته هستند.

 این مقام دولتی اظهار داشت: اولویت اول ما تجهیز کارگاهی بوده است یعنی اینکه اختلافاتی که بین قوا در دولت قبل وجود داشت از میان برود و  مردم یک آرامشی داشته باشند و در بازار دلار و طلا ثبات وجود داشته باشد.

 وی افزود: ما با افتخار گفتیم این دولت دست هر سرمایه گذاری که یک شغل ایجاد کند را می بوسد ما باید بین خودمان و سرمایه گذار و تولید کننده اطمینان سازی کنیم ما مسائل اقتصادی را با سخنرانی نمی توانیم حل کنیم و لازم است که برای آن اعتماد در کشور به وجود بیاوریم.

 وی خاطرنشان کرد: مگر می شود با تحریم توسعه اقتصادی ایجاد کرد گرچه من اعتقاد دارم برای حفظ و استقلال و امنیت کشور باید تا آخر به ایستیم و اگر کسی قدم اول را عقب گذاشت دیگر باید تا آخر عقب بنشیند.

 وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: ما باید در عین ایستادن بر سر حقوق مردم باید با لحنی صحبت کنیم که حق خود را بفهمانیم و در عین حال از حقوق کشور دفاع کنیم امروز نتیجه مذاکرات در دولت سبب شده است که تحریم ها کنار برود و فضای کار فراهم باشد امروز می‌گوییم صادرات غیرنفتی از واردات پیشی گرفته است آیا بدون مراوده با دنیا امکان داشت این که نفت را می‌فروختیم و نمی‌توانستیم پول آن را بگیریم شرایط مساعدی بود؟

وزیر ارتباطات گفت: در این یک سالی که تحریم نداشتیم وضعیت آرام آرام دارد تغییر می کند ولی خوب به هر حال ممکن است تولید کننده ها این را زودتر حس  کنند و کسانی که نتیجه ی کار تولید کننده را میبینند کمی دیرتر برایشان ملموس باشد.

 واعظی با اشاره به اینکه دولت در حال آواربرداری مشکلات گذشته است گفت: همه این کارها با تعامل با همه ی اقشار مختلف جامعه انجام شده است و تحت هدایت ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همین طور که پیش می رویم در سال ۹۶ و ۹۷ فضا بهتر از گذشته خواهد بود.

واعظی با اشاره به مشکلات بیان شده درباره شهرستان هرسین گفت: گمان نکنید که این مشکلات فقط مربوط به شماست در استان های توسعه یافته هم وقتی کمی از مرکز استان دور می‌شوید مشکلات رفته‌رفته دیده می‌شود و هر جایی مشکل خاص خودش را دارد دولت در مقابل تمام اینها مسئول است.

 وزیر ارتباطات گفت: مثلاً در آذربایجان سیل می‌آید دولت می‌رود منابع می‌گذارد و وقتی در مازندران برف و سرما می شود دولت می رود و میوه کشاورزان را می خرد که یخ نزند می‌خواهم بگویم ما در همه شرایط باید منابع داشته باشیم بنابر این شرایط ما با یک کشور ۲ میلیون نفری فرق می کند گاهی یک شهرستان ما به اندازه ی یکی از کشورهای همسایه ما منابع می خواهد و باید برای آن وقت گذاشت.

وی افزود: بر این اساس ما قبول داریم که باید مشکلات شهرستان هرسین مثل آب آشامیدنی را حل کنیم ما وقتی این جا می‌آییم و مشکلات و حرف های شما را می شنویم متوجه می شویم که وقتی که گذاشته این کم است و باید بیشتر تلاش کنیم.

واعظی در بخش دیگری از سخنانش به منتقدین دولت اشاره کرد و گفت: اینها همان حامیان احمدی نژاد بودند. چرا آنروزها کارهایی را که الان می گویند نکردند؟ الان دارمد از احمدی نژاد تبری می جویند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.