کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به اتفاق تلخی که در حاشیه مراسم جشن قهرمانی این تیم رخ داد واکنش نشان داد.

واکنش تند کاپیتان پرسپولیس به یک اتفاق تلخ جشن قهرمانی

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته جشن قهرمانی پرسپولیس تحت تاثیر بالا نبردن جام توسط هانی نوروزی قرار گرفت و بسیاری از اهالی فوتبال و تماشاگران انتقادات مختلفی را متوجه سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس کردند که چرا اجازه ندادند این اتفاق رخ دهد.

در این میان بازیکنان پرسپولیس هم در امان نماندند و از شب گذشته تاکنون انتقادات و فحاشی زیادی به آنها صورت گرفته است؛ حالا سید جلال حسینی، فردی که هجمه‌های زیادی روی او است که چرا هانی نوروزی، فرزند هادی نوروزی را همراه خود روی سکوی قهرمانی نبرده به این حواشی واکنش نشان داد و نوشت:

«پس از مسجل شدن قهرمانی افراد بی‌شماری(که هیچ نقشی در این مهم نداشتند) برای هماهنگی نحوه حضور هانی با بنده تماس گرفتند. پس قراری با بازیکنان و مسؤولین باشگاه گذاشتیم و علی رغم میل باطنی تصمیم گرفتم به جای فرزندانم به همراه یادگار رفیقم هادی عزیز در کنار دیگر فرزندان هم‌تیمی‌هایم شرکت کنم. اما به خاطر ندانم کاری و تنگ نظری برخی، این تصمیم بزرگ خانواده پرسپولیس به سرانجام نرسید و باعث جاری شدن اشک‌های کودکی معصوم گردید.

اما لازم می‌دانم جهت روشن شدن افکار عمومی عرض کنم که تمام قول و قرارهای یاد شده میان باشگاه و بازیکنان فقط جهت شادی روح هادی و خوشحالی خانواده آن عزیز گذاشته شد و هیچ‌کس بنای سوء استفاده از حضور پسر بچه‌ای خردسال را نداشت اما همیشه هستند کسانی که به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلودند و مصداق کاسه داغ‌تر از آش.

به دنبال منافع شخصی و سوء استفاده از احساسات کودکی معصوم. خدمت این دوستان می‌بایست عرض نمایم که بزرگی در ذات انسان است نه در نقش آفرینی پس ژست بزرگان پرسپولیس را به خود نگیرید و چهره حق به جانب خود را کنار بگذارید چه آنکه راه اثبات تعصب و اسطورگی سوء استفاده از اشک چشمانی بی‌گناه نمی‌باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.