نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تاخیر در احداث زیرگذر راه‌آهن ورامین ربطی به مسائل شهری و شهرداری ندارد، گفت:‌ وزیر راه و شهرسازی سه بار وعده ساخت و تکمیل این پروژه را داده ولی هنوز این وعده‌ها عملی نشده است.

آخوندی ۳بار وعده‌ داد زیرگذر راه آهن ورامین را بسازد ولی نساخت

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به مسدود شدن مسیر راه‌آهن در محدوده ورامین توسط مردم، ‌ اظهار کرد: مردم ماه‌هاست نسبت به بی توجهی به ساخت زیرگذر راه‌آهن اعتراض دارند، قبلا مردم از طریق زیرگذر شهری برای عبور و مرور استفاده می‌کردند.

وی با یادآوری این‌که زیرگذر محل عبور مردم و خودروها بود، افزود:‌ بیش از یکسال است که راه‌آهن به دنبال تعریض یا نصب پل روگذر است و ۸ ماه پیش زیرگذر کلا تخریب شد اما تا امروز کاری برای رفع مشکل رفت‌ و آمد مردم توسط وزارت راه و شهرسازی انجام نشده است.

وی با تاکید دوباره بر این‌که ۸ ماه است که این محدوده بسته شده و زیرگذر جدید نیز احداث نشده است، تصریح کرد:‌ چندباری این مسئله را در ملاقات با وزیر راه و شهرسازی پیگیری کرده‌ام و آقای آخوندی سه بار برای این موضوع دستور و وعده داده اما تا امروز اقدام چندانی در این رابطه صورت نگرفته است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با تاکید بر این‌که مقصر جلوه دادن شهرداری در این ماجرا کار ناشایستی است، اظهار کرد: تاخیر در احداث را از شهرداری و شورای شهر پیگیری کردم و آنها تاکید کردند که هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

نقوی‌حسینی با بیان این‌که مشکل پروژه مذکور شهرداری نیست، گفت: در تماس تلفنی که با استاندار داشتیم وی گفت دستور ساخت زیرگذر را داده  و به مردم بگویید این زیرگذر ساخته می شود.

وی در عین حال بیان کرد: از یکی از مدیران وزارت راه شنیده‌ام که گفته "درست است  که گفته‌ایم زیرگذر را می‌سازیم اما واقعیت آن است که اعتبار نداریم و نمی‌توانیم آنرا احداث کنیم. "

وی یادآور شد:‌سه بار با وزیر راه و شهرسازی برای این موضوع جلسه داشته‌ام و وی هر بار به صورت کتبی دستورات لازم را داده است اما تا امروز هیچکدام از این وعده‌ها عملی نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.