ارومیه- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها باید در مقابله با موضوع رد صلاحیت منطقی برخورد کنند و صلاحیت و رد صلاحیت فردی همیشگی نیست و نباید به هنگام رد صلاحیت یک فرد را بدون تدبیر و کیاست برای دیگر مناسب دید.

رد صلاحیت شدگان منطقی برخورد کنند/دشمن به فکر ایجاد اختلاف است

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه ارومیه بیان کرد:به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نزدیک می‌شویم باید بدانیم دشمنان برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای تخریب انجام می‌دهد ‌و در این میان بر همگان وظیفه است تا بصیرت خود را حفط کنند و همیشه آماده باشند تا با آنان روبه‌رو شوند.

حجت‌الاسلام‌ سیدمهدی قریشی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: دولت‌های غربی به‌ویژه آمریکا به هیچ‌وجه به فکر ملت ایران نیستند بلکه مدام به دنبال ایجاد شرارت در ایران هستند و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای ایجاد اختلاف بین مردم در ایام عادی و انتخابات هستند.

وی افزود: هشت سال جنگ بر ملت ایران تحمیل شد و ابرقدرهای جهان علیه ما بودند و همیشه در شخصیت دیگر خود را نشان داده‌اند و هیچ‌وقت با چهره شیطانی کارهای خود را پیش نمی‌برند و از در دوستی وارد می‌شوند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها باید در مقابله با موضوع رد صلاحیت منطقی برخورد کنند و صلاحیت و رد صلاحیت فردی همیشگی نیست و نباید به هنگام رد صلاحیت یک فرد را بدون تدبیر و کیاست برای دیگر مناسب دید.

وی خاطرنشان کرد: اگر نامزدهای انتخاباتی در راستای خدمت به مردم گام برداشته‌اند و رد صلاحیت شده‌اند نباید این موضوع را بدفرجامی بدانند و این موضوع را یک موهبت الهی بدانند که این وظیفه را از عهده آنان برداشت است و هیچ اغتشاشی در جامعه ایجاد نکنند.

قریشی افزود: اگر عده‌ای رد صلاحیت شدند و یا در کسب رای کافی برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری و شوراها ناکام شدند و در این راستا در جامعه و در بین مردم مشکلاتی ایجاد کردند کارشان بسیار ناشایست است و نشان می‌دهند که کارهای خود را برای جلب رضایت الهی انجام نداده‌اند.

وی بیان کرد: باید مردم همیشه هوشمندی خود را حفظ کنند و از بروز اتفاقاتی همانند فتنه سال ۸۸ آگاه باشند که در انتخاب افراد به‌خوبی عمل کنند و افراد اصلح را به نمایندگی خود منتخب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: تبلیغات خود را به درستی انجام دهیم و از وعده‌های دروغین پرهیز کنیم و در صورت پیروزی از برگزاری کارناوال‌ها جلوگیری کنیم که این اقدامات نشان از اشرافی‌گری نماینده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.