زاهدان-امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، اظهار داشت: در مورد تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات باید گفت حرف آخر را قانون می‌زند و هر شخصی دلسوز نظام است باید از رأی شورای نگهبان تمکین کند.

هر شخصی دلسوز نظام است باید از رأی شورای نگهبان تمکین کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: مهمترین نکته در انتخابات پیش رو حضور حداکثری مردم در انتخابات است که همه ما وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم تا شاهد حضوری گسترده در انتخابات باشیم.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: بی‌شک شورای نگهبان به دور از هرگونه وابستگی سیاسی و جناحی و با در نظر گرفتن مصلحت نظام در مورد تائید صلاحیت نامزدها تصمیم‌گیری می‌کند و رأی آن باید برای همه فصل الخطاب باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم در شناخت کاندیدای اصلح درست عمل کرده و فردی را انتخاب کنند که دلسوز نظام و انقلاب باشد تا بتواند برای مشکلات موجود در کشور راهکار عملی بیابد و به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند.

‌راهداری افزود: بی‌شک شورای نگهبان به دور از هرگونه وابستگی سیاسی و جناحی و با در نظر گرفتن مصلحت نظام در مورد تائید صلاحیت نامزدها تصمیم‌گیری می‌کند و رأی آن باید برای همه فصل الخطاب باشد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه قدرت نظامی و بازدارندگی یکی از قدرت‌های برتر جهان محسوب می‌شود. سپاه چه در عرصه تامین امنیت و قدرت دفاعی و چه در دیگر عرصه‌ها مانند عرصه عمرانی با ساخت سدهای کم‌نظیر دستاوردهای چشمگیری در کشور داشته است.

‌راهداری ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای که کمبودی احساس شود ورود کرده و خدمت بی‌منت به مردم را در عرصه عمل به نمایش می‌گذارد که فعالیت‌های سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی در سال‌های اخیر شاهد این مدعاست.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی جهادی سپاه در عرصه‌های مختلف نشان داد که امام خمینی(ره) آینده‌نگری بی‌نظیری داشته و سپاه را برای کمک به جبران کمبودها و یاری رساندن به نظام و انقلاب در روزهای سخت تشکیل داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.