بیرجند- امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه اخلاق و قانون دو شرط اصلی برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است  گفت: نامزدها و هوادارانشان پایبند به قانون باشند.

اخلاق و قانون دو شرط اصلی در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی در خطبه های عبادی وسیاسی نمازجمعه بیرجند، با قدرانی از شورای نگهبان که با قاطعیت، درایت و مدیریت افراد خبره را تأیید صلاحیت کرده است، اظهار داشت: از همه کسانی که آمدند و با ثبت نام خود به شور انتخابات کمک کردند تشکر می کنیم.

وی افزود: نامزدها افرادی زمان شناس، مدیر و مؤمن هستند که مورد تأیید شورای نگهبان هم قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه افرادی که احراز صلاحیت نشدند باید از فرصت های دیگر برای خدمت به مردم استفاده کنند، گفت: احراز صلاحیت نشدن برخی نامزدها تنها مربوط به این دوره است و این به معنای عدم کارآمدی افراد نیست.

وی با بیان اینکه اخلاق و قانون دو شرط اصلی برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است، افزود: هم اکنون طرفداران وظیفه دارند تا ویژگی ها و عملکرد های نامزد خود را بیان کنند و نامزدها هم با اعلام برنامه های خود از تخریب و دروغگویی پرهیز کنند.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه قانون میثاق ملی است و در تبلیغات باید از قانون پیروی کرد، از  نامزدها خواست: با حرکت در مسیر ولایت فقیه، پرهیز از تبلیغات منفی و تخریب دیگر نامزدها، برنامه های خود را برای مردم اعلام کنند.

وی در ادامه به برگزاری همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: سرمایه گذاران با کمک مسئولان استانی در این استان زمینه تولید و اشتغال را بیش از پیش فراهم کنند.

وی با تبریک عید مبعث گفت: پیامبر اسلام آمد تا انسان را به فطرت حقیقی برگرداند.

شهادت امام موسی کاظم(ع)، سالروز اعلام انقلاب فرهنگی، بزرگداشت شیخ بهایی و تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر محورهای سخنرانی امام جمعه بیرجند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.