گرگان-امام جمعه موقت شهرستان گرگان گفت: در این ایام شعارهای زیادی توسط نامزدهای انتخابات داده می‌شود که مردم باید این وعده‌ها را تحلیل و بررسی کنند.

مردم شعار های انتخاباتی را تحلیل و بررسی کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افزود: در این ایام شعارهای زیادی توسط نامزدهای انتخابات داده می‌شود از این رو مردم باید با درک خود این شعارها را تجزیه و تحلیل کرده و اصلح را انتخابات کنند.

امام جمعه موقت شهرستان گرگان اظهارکرد: نباید وعده و وعیدها، ملاک انتخاب و رای دادن افراد باشد که در آن صورت آسیب های جدی به کشور وارد می شود.

وی با یادآوری انتخاب افراد شایسته، کاربلد، متخصص و توانمند در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، تاکید کرد: در صورتیکه معیار انتخاب برای رای دادن وعده های کاندیداها باشد، به انتخاب افراد ناکارآمد منجر و در نتیجه جبران آن دشوار می شود.

خطیب جمعه گرگان ابراز داشت: صداقت داشتن و عملگرایی ملاک های مهم و لازم برای برگزیدن افراد داوطلب در مسوولیت های خطیر است.

برقرار در بخش دیگری از سخنانش از آنچه که کم توجهی به اقامه نماز اول وقت در جامعه نامید، گلایه کرد و گفت: متاسفانه بر خلاف تصریح و تاکید اسلام برای برقراری نماز اول وقت، نشانه های اقامه آن در جامعه ملموس نیست.

وی با اشاره به انفجار رخ داده شده در سوریه توسط آمریکا گفت: در این حادثه تروریستی که ۱۲۶ نفر به شهادت رسیدند، همه دنیا نظاره‌گر آن بودند و برخی از آن‌ها هیچ عکس‌العملی نشان ندادند و این نشان‌دهنده نداشتن خرد در این زمینه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.