شهرکرد- حجت الاسلام نکونام گفت: دشمن در مقام این است که یک پرچم در برابر پرچم حزب الله و پرچم ولایت فقیه بلند کند و یک عده‌ای را در مقابل ولی‌فقیه قرار بدهد. دو قطبی یعنی این؛ این برای کشور خطر است.

دشمن با ایجاد دوقطبی می خواهد عده‌ای را مقابل ولی‌فقیه قرار بدهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار شد ضمن انتقاد از نحوه برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن دانشجویان در دانشگاه شهرکرد گفت: قرآن مهجور و مظلوم نماند. قرآن کتاب آسمانی ما است. همان طور که به بسیاری از مسائل سیاسی بها می‌دهند و اگر یک آدم آن چنانی بیاید در دانشگاه که بخواهد یک سری حرف‌هایی را بزند از در و دیوار آدم می‌جوشد، برای قرآن و اسلام هم بها بدهیم. نکته بسیار مهمی است که لازم دیدم در این جا تذکر بدهم.

نکونام یاد آور شد ، هفته گذشته من یک جمله‌ای را گفتم بعد از نماز عزیزی آمد گفت منظورتان از این جمله چیست؟ احساس کردم یک مقداری باید شفاف‌تر بیان شود. من این جمله را نگفتم، جمله مقام معظم رهبری است. بارها هم در رسانه‌ها گفته شده است و آن این که همیشه مراقب باشید و در آستانه انتخابات بیشتر که کشور دوقطبی نشود. دو قطبی یعنی چی؟ یعنی یک عده طرف اصول‌گرایی و یک عده طرف اصلاح‌طلبی و امثال این‌ها باشند؟ نَه. دشمن نمی‌خواهد با اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی و فلان جناح،  کشور را دو قطبی کند نه؛ دشمن در مقام این است که یک پرچم در برابر پرچم حزب الله و پرچم ولایت فقیه بلند کند و یک عده‌ای را در مقابل ولی‌فقیه قرار بدهد. دو قطبی یعنی این؛ این برای کشور خطر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد، جناح بازی‌ها خطر نیست؛ البته بد است. سمّ است؛ مهلک است. من بارها گفته‌ام. جناح بازی‌ها چیز خوبی نیست. به گروه ‌گرایی‌ها نباید اصلاً بها داد و اصلاً نباید به حرفشان گوش کرد؛ فرق نمی‌کند. هر مؤمنی باید وظیفه خودش را انجام بدهد. اما وقتی گفته می‌شود دو قطبی یعنی مراقب باشید یک عده زیادی می‌خواهند با القائات مسموم‌شان عده‌ای را در برابر ولی‌فقیه قرار بدهند و متأسفانه گاهی گوشه و کنار آثار این القائات مسموم دیده می‌شود و گاهی برخی‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند. هواس‌ها باید جمع باشد.

نکونام در ادامه افزود: ما یک پرچم داریم به نام پرچم ولایت فقیه؛ یک پرچم داریم به نام پرچم حزب‌الله؛ مقام معظم رهبری فرمودند همه باید «جریان مؤمن انقلابی» را تقویت و کمک کنند. جوان‌هایی که در جریان هستند؛ مردان و زنانی که در این جریان هستند و به انقلاب کمک می‌کنند و روحیه انقلابی دارند و برای انقلاب‌شان دلشان می‌تپد و برای ولایت‌فقیه دل می‌سوزانند و احساس می‌کنند با ولایت‌فقیه بودن یعنی تقویت اسلام، تقویت قرآن، تقویت راه شهدا، تقویت امام و ادامه راه امام خمینی(ره) و این‌ها را باور دارند و در این مسیر هستند، باید حمایت شوند.این مسئله مهمی است که طبعا مورد توجه شما است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.