اراک-آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با تاکید بر تمکین و تبعیت از تصمیمات شورای نگهبان اظهار کرد: تایید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان طبق قانون انجام می شود و همه باید تابع این تصمیم باشیم

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از تصمیمات شورای نگهبان تمکین کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی تصریح کرد: مراجع قضایی، انتظامی، نهادهای سیاسی و امنیتی و هیات های نظارت نیز باید در تعیین صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا متعهدانه و قانونمند عمل کنند و اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید با نگاهی درست و کارشناسی شده و با رصد فعالیت های نامزدها، اصلح ترین افراد که التزام عملی به قرآن و اسلام دارند را برای اداره شهر و کشور انتخاب کنند.

امام جمعه اراک حضور حداکثری مردم در انتخابات و پشتیبانی همه جانبه ملت از رهبر معظم و انقلاب را سند اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد. وی گفت: مردم همواره با حضور فعال و هوشمندانه در همه عرصه ها توطئه های دشمنان را خنثی و در برابر آنها ایستادگی می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ به دستور امام راحل(ره) گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت امام راحل(ره)، خون شهدا، نیروهای مسلح و هدایت مقام معظم رهبری به کشوری قدرتمند و جزیره امن در منطقه تبدیل شده است که دشمنان اسلام امکان کوچکترین تعرضی را به خاک کشور ایران اسلامی نیافته اند.

وی به هفته سلامت اشاره کرد و گفت: ورزش و تغذیه سالم دو امر مهم در حفظ سلامتی است که مردم استان مرکزی برای جلوگیری از بروز بیماری ها باید مورد توجه قرار دهند و از مصرف بی رویه نمک، روغن و شکر خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.