انزلی- اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا و جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته در مرکز همایش ها و نمایشگاهی این منطقه برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا ، جواهر و صنایع وابسته در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در این نمایشگاه بین المللی که با حضور تولید کنندگان و عرضه کنندگان داخلی و تعدادی از شرکت خارجی از ۲۶ لغایت ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برپا می شود، شرکت های حاضر در نمایشگاه آخرین محصولات و فناوریهای خود را به نمایش عموم می گذارند.

بنا بر این گزارش معرفی جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در صنایع مرتبط با نمایشگاه، ارائه آخرین روش های تولید طلا و جواهر توسط شرکت های داخلی و خارجی، تبادل اطلاعات فنی و تجاری میان فعالین این حوزه و مبادله اطلاعات و ارتقاء همکاری ها مابین دست اندرکاران، متولیان و سایر نهادهای مرتبط با حوزه برگزاری نمایشگاه از جمله مهمترین دلایل برگزاری نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر و صنایع وابسته در منطقه آزاد انزلی است.

از سوی دیگر ایجاد فضای مناسب تجاری، فی مابین تولیدکنندگان داخلی و خارجی با موضوعات مرتبط نمایشگاه، ارائه جدید ترین مدل ها و الگو های تامین مالی جهت پروژه های سرمایه گذاری در صنعت طلا و جواهر در ایران و در بررسی مسائل طلا و جواهر با حضور مسئولین و تلاش در رفع مشکلات و مشارکت بیشتر این بخش، از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فوق اعلام شده است.

سازمان منطقه آزاد انزلی باور دارد که با برگزاری این نمایشگاه گام موثری جهت معرفی ظرفیت های متنوع صنعت طلا و جواهر و صنایع وابسته به آن به ویژه در زمینه تولید در استان برداشته شود.

نظر به اهمیت و حساسیت های برگزاری نمایشگاه های طلا و جواهر، چنین نمایشگاه هایی در استانهای معدودی برگزار شده و استان گیلان علی رغم دارا بودن ظرفیت های مصرفی، نمایشگاهی فراوان و به خصوص وجود سابقه طولانی در صنعت طلا سازی، در این زمینه فعالیت بسیار اندکی داشته و امید می رود که با حضور صنعتگران و به ویژه عرضه کنندگان گیلانی زمینه ایجاد واحد تولیدی طلا و جواهر در منطقه آزاد انزلی فرآهم شود.

گفتنی است این نمایشگاه با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی و اتحادیه تولید کنندگان طلا و جواهر استان گیلان از سوی بخش خصوصی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.