رشت- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از اجرای ۲۵ پروژه مدرسه‌سازی مشتمل بر ۱۳۲ کلاس درس توسط خیران مدرسه‌ساز در این استان خبر داد.

۱۳۲ کلاس توسط خیران مدرسه‌ساز در گیلان ساخته شد

به گزارش قدس آنلاین،  به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، علی‌اوسط اکبری مقدم با اشاره به ساخت ۲۲۰ مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز در گیلان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و ۱۰۰ کلاس درس توسط خیران مدرسه‌ساز در استان مقاوم‌سازی و نوسازی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی به اجرای ۲۵ پروژه مدرسه‌سازی توسط خیران مدرسه‌ساز در گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۳۲ کلاس درس توسط خیران یا به صورت خیری مشارکتی در استان در حال احداث است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه ساخت مدرسه و پرورش نیروهای با ایمان در کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در آینده تاثیرگذار است، تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه کشور اعتبارات خوبی برای ساخت و تجهیز مدارس اختصاص داده شده است.

اکبری مقدم، مدرسه‌سازی را سبب انسان‌سازی خواند و بیان کرد: منابع دولتی برای ساخت و نوسازی مدارس کافی نیست و حضور خیران مدرسه‌ساز سبب به‌روزرسانی امکانات مدارس کشور می‌شود.

وی به فعالیت سه درصد از خیران مدرسه‌ساز کشور در گیلان اشاره کرد و گفت: با کمک خیران مدرسه‌ساز باید تلاش کنیم سیستم آموزشی را متحول کنیم و رسانه‌ها در این زمینه نقش تاثیرگذاری به عهده دارند*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.