رشت- معاون امور صنایع و معادن رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید کیسه خون از ورق پی.وی.سی با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون عدد در این استان خبر داد.

طرح تولید کیسه خون از ورق پی.وی.سی در گیلان ارائه شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از صنایع و معادن گیلان، کریم توکل‌نیا با اشاره به ارائه مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در گیلان اظهار کرد: طرح صنعتی تولید کیسه خون از ورق پی.وی.سی با ظرفیت تولید سه میلیون عدد در استان ارائه شده است.

وی به اهمیت بسیار در حمل و نگه‌داری فرآورده‌های خونی اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی سفیدرود رشت به دلیل داشتن امکانات مورد نیاز آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و فرودگاه برای اجرای طرح تولید کیسه خون از ورق پی.وی.سی در نظر گرفته شده است.

معاون امور صنایع و معادن رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه مواد اولیه پی.وی.سی مدیکال و پلی پروپیلن در داخل کشور وجود دارد، تصریح کرد: کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی از اهداف صادراتی محصول مذکور است.

توکل‌نیا در ادامه از ارائه طرح صنعتی تولید پروفیل یو.پی.وی.سی با ظرفیت سالانه ۵ هزار و ۵۰۰ تن در گیلان خبر داد و بیان کرد: کاربرد بسیار محصول مذکور در ساخت در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی در ساختمان‌سازی دلیل ارائه طرح مذکور است.

وی، شهرک صنعتی رودسر را برای اجرای طرح صنعتی تولید پروفیل یو.پی.وی.سی پیشنهاد کرد و گفت: برخورداری از امکانات زیرساختی آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت و راه اصلی و فرعی دلیل ارائه شهرک مذکور است.

معاون امور صنایع و معادن رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به وجود مواد اولیه گرانول یو.پی.وی.سی در داخل کشور، متذکر شد: کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپا از اهداف صادراتی تولید پروفیل یو.پی.وی.سی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.