​ایلام – مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در استان ایلام تا پایان اردیبهشت ماه دایر است.

مدارس ایلام تا پایان اردیبهشت ماه دایر است

علی بیرانوند روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه تعطیلی پیش از موعد در هیچ مقطع تحصیلی وجود ندارد، اظهارداشت: علی رغم نزدیکی انتخابات همه کلاس های درس دایر است و هیچ مدرسه ای حق تعطیلی کلاس های درس به بهانه های مختلف را ندارد.

وی با تأکید بر برگزاری کلاس های درس تا پایان اردیبهشت ماه جاری، بیان داشت: امتحانات در تمامی مقاطع تحصیلی به استثنای مقطع ابتدایی، از ابتدای خرداد ماه سال جاری در سراسر استان و همزمان با دیگر نقاط کشور آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به برگزاری انتخابات در پایان اردیبهشت ماه و لزوم شرکت آگاهانه آحاد جامعه در این رویداد مهم و تأثیرگذار، تصریح کرد: اولیا دانش آموزان لازم است که در این ایام، علاوه بر آگاهی دادن به فرزندانشان در خصوص اهمیت انتخابات، محیطی امن و دور از تنش را برای تحصیل فرزندان خود فراهم کنند.

علی بیرانوند به جمعیت دانش آموزی استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بر اساس اعلام سرشماری سال گذشته و با توجه به رشد جمعیت استان، جمعیت دانش آموزی استان تغییر محسوسی نداشته و تقریباً ثابت مانده است.  

گفتنی است در حال حاضر ۱۰۰ هزار دانش آموز در نقاط مختلف استان و در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.