مدیرفنی تیم فوتبال استقلال به خبر درگیری امید ابراهیمی و مهدی رحمتی واکنش نشان داد.

واکنش مدیر استقلال به درگیری ابراهیمی و رحمتی و مذاکره با شهباززاده

به گزارش قدس آنلاین، بهتاش فریبا در رابطه با شکست استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی در مجموع از نظر فنی خیلی خوب بود؛ هم فیزیکی بود و هم فنی. تغییر سیستم و تغییر تاکتیک نیز در آن دیده شد. موقعیت های گلی روی دروازه هر ۲ تیم ایجاد شد که روی دروازه تراکتورسازی بیشتر بود. فوتبال نهایت بی رحمی اش را به ما نشان داد چون بازیکنان ۳، ۴ موقعیت گلزنی را از دست دادند و دقایق آخر گل خوردیم و نایب قهرمانی را از دست دادیم.

وی درباره اتفاقات پایان بازی و درگیری بازیکنان ۲ تیم عنوان کرد: اتفاق خاصی رخ نداد. امید ابراهیمی و یک بازیکن تراکتورسازی برای تصاحب توپ همزمان تکل زدند و خیلی زود هم این مساله جمع شد.

مدیرفنی استقلال درباره عصبانیت ابراهیمی تصریح کرد: ما هم تا به حال امید را اینقدر عصبانی ندیده بودیم. البته ابراهیمی از همه بیشتر به خاطر باخت تیم ناراحت بود. او یکی از بازیکنان باتعصب تیم است. شاید ما باید ابراهیمی را در ابتدای بازی و زمان گرم کردن تغییر می دادیم و از ترکیب بیرون می آوردیم چون بالای ران او درد می کرد اما خودش با غیرت و تعصب بازی کرد. از این بابت از او تشکر می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که علیه رحمتی در تبریز شعاری سر داده شد، بیان داشت: من هیچ شعاری در ورزشگاه علیه بازیکنان استقلال نشنیدم.

فریبا در خصوص شایعه اختلاف بین رحمتی و ابراهیمی گفت: هیچ اختلافی بین این ۲ بازیکن نیست. اصلا چرا باید با هم اختلاف داشته باشند؟ بین بازیکنان ما هیچ وقت چنین دلخوری هایی به وجود نمی آید چون مطمئنا اگر این اختلاف وجود داشت، تیم ما تا اینجای جدول بالا نمی آمد.

وی در رابطه با از دست دادن رتبه دوم جدول خاطرنشان کرد: من قبل از بازی هم گفته بودم که بازی استقلال و تراکتورسازی تعیین کننده نایب قهرمان لیگ نیست. الان هم روی حرفم هستم چون هر کدام از ۲ تیم ۲ بازی دیگر دارند. هم بازی های تراکتورسازی سخت و هم بازی های استقلال چون باید با تیم های باکیفیتی روبه رو شود.فعلا تمرکز استقلال روی بازی با الاهلی است.

مدیرفنی استقلال درباره دیدار با الاهلی امارات گفت: فکر می کنم اگر ما این بازی را ببریم، ۹۵ درصد صعود کردیم. از هواداران انتظار داریم که به ورزشگاه بیایند. آنها همیشه در شرایط سخت آمدند و از ما حمایت کردند. تصور خودم این است که ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند.

فریبا در خصوص رویارویی استقلالی ها با نفتی ها در فرودگاه تبریز و احتمال حضور شهباززاده در استقلال برای فصل بعد اذعان داشت: ما نفتی ها را در فرودگاه دیدیم چون از تبریز با هم برگشتیم. درست نیست که از الان با شهباززاده برای فصل بعد مذاکره کنیم چون هنوز ۲ هفته باقی مانده و او بازیکن نفت است. سجاد برخورد گرمی با منصوریان در هواپیما داشت اما هیچ بحثی درباره فصل بعد نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.