بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه باید زیر ساخت های لازم برای جهش اقتصادی را فراهم ساخت، گفت: اصلاح رویه های اداری و دادن اختیارات کامل به مراکز استان ها و شهرستان ها نقش زیادی در بخش اقتصادی دارد.

زیرساخت های لازم برای جهش اقتصادی فراهم شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مانه و سملقان، محمود دلپسند در نخستین شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه نامگذاری های هرسال که از سوی رهبری انجام می شود در راستای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه است، اظهار داشت: به همین دلیل امسال که سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است رفع معضل بیکاری اهمیت ویژه ای دارد.

وی در خصوص واحدهای تولیدی استان گفت: تعداد واحدهای صنعتی و کشاورزی در سال ۹۲ ، ۵۲۳ واحد بود که این میزان هم اکنون به ۸۷۸ واحد رسیده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی بیان کرد: از ۷۳ درصد واحدهای سال ۹۲، فعال و نیمه فعال و ۲۷ درصد دیگر هم راکد بودند.
دلپسند در ادامه افزود: با جذب اعتبار و تزریق آن به واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال، این واحدها هم اکنون به ۸۳ و سه صدم درصد و واحدهای راکد هم به ۱۶ و ۷ صدم درصد رسیده است.
فرماندار مانه وسملقان نیز در این جلسه گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات هیچ دستگاهی حق ندارد له یا علیه کسی در انتخابات تبلیغات کند.
غلامرضا عوض زاده افزود: همه ما وظیفه داریم به عنوان کارگزار از آرای مردم صیانت کنیم


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.