اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) و طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان لنجان از ضریح جدید امامزاده سید احمد(ع) باباشیخعلی رونمایی می شود.

ضریح جدید امامزاده سید احمد(ع) باباشیخعلی لنجان عید مبعث رونمایی می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: پس از پی گیری های متعدد و در جهت توسعه و عمران بقاع متبرکه بزودی از ضریح جدید امامزاده سید احمد(ع) باباشیخعلی شهر زاینده رود رونمایی می شود.

وی افزود: این ضریح جدید در ابعاد ۲ متر در ۳ متر و براساس طرح ضریح مطهر امام رضا(ع) و از جنس نقره و آب طلا با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال از محل کمک های افراد خیر ساخته و نصب شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان ادامه داد: همچنین از ضریح جدید این امامزاده جلیل القدر طی مراسمی در روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) همراه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان لنجان رونمایی می شود.

محمد رضا ترحمی خاطر نشان کرد: حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان در شهر زاینده رود و در ساحل زیبای زاینده رود قرار دارد که با پی گیری های انجام شده و در راستای استفاده از پتانسیل این امامزاده واجب التعظیم در جهت توسعه گردشگری مذهبی با همکاری و مشارکت شهرداری زاینده رود پروژه ساخت سرویس های بهداشتی و همچنین زیباسازی حرم مطهر این امامزاده بزرگوار نیز آغاز شده که امیدواریم بزودی این پروژه ها نیز به اتمام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.