عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است تمامی نفرات مدعی تیم ملی باید به جای تمرینات انفرادی، زیر نظر کادر فنی و در اردو تمرین کنند.

مدعیان تیم ملی باید در اردو تمرین کنند/هدف ما رقابت‌های جهانی است

به گزارش قدس آنلاین، بهرام مشتاقی در گفتگو با مهر با بیان اینکه شورای فنی تمام جوانب امر را برای چیدن ترکیب تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی سنجیده است، گفت: ترکیب نفرات اعزامی به این رقابتها به نوعی چیده شده تا بتوان در هر دو میدان که فاصله زمانی اندکی نسبت به هم دارند، بهترین نتیجه را بگیریم. ضمن اینکه مهره سوزی هم نکنیم و به درستی از داشته هایمان بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه ترکیب دو تیم اعزامی به قهرمانی آسیا و همبستگی کشورهای اسلامی قطعی شده و تغییری نخواهد داشت، گفت: زمانی برای آزمون و خطا و تغییر نفرات نداریم و ترکیب دو تیم نهایی شده، اما باید توجه داشت که هدف اصلی ما در نهایت، رقابتهای جهانی است. ما رویدادهای مختلفی را تا آن زمان پیش رو داریم که باید حداکثر تلاش مان را برای درخشش در  مصاف جهانی به کار گیریم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در خصوص حضور عبدولی در ترکیب تیم ملی گفت: باید به طور کلی در این خصوص صحبت کرد. بحث یک فرد خاص نیست، قطعا تمامی کشتی گیران باید طبق نظر کادر فنی در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند. نمی توان گفت که فردی می تواند انفرادی تمرین کند و در نهایت همراه تیم ملی به مسابقات مهم اعزام شود. بدیهی است هر کشتی گیری که داعیه ملی پوش شدن را دارد، بدون چون و چرا باید همپای دیگر اردونشینان زیر نظر کادر فنی باشد.

مشتاقی در پایان اظهار داشت: ما در برخی از اوزان، نفرات پرتعداد و ششدانگ نداریم و باید به هر شکل ممکن این کاستی را در طول زمان برطرف شود. همانطور که گفتم هدف اصلی ما رقابتهای جهانی است، اما باید به یاد داشته باشیم که دورنمای کشتی ایران، المپیک ۲۰۲۰ است و باید تا آن زمان به خوبی تجهیز و آماده شویم.

رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا روزهای ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت در شهر دهلی‌نو هندوستان و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیز روزهای ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.