سبزوار- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار برای هر کرسی ۱۶ نفر باهم رقابت خواهند کرد.

صلاحیت ۱۱۱ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر سبزوار تائید شد

حسین میردشتی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: از مجموع   ۱۷۲ نفر داوطلب عضویت در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار سه تن در هیات اجرائی و ۱۴ نفر در هیات نظارت رد شدند که در مجموع می توان گفت صلاحیت  ۱۷ احراز نشده و با احتساب ۱۱ نفری که انصراف داده اند ۱۴۴ نفر برای ۹ کرسی شورای شهر سبزوار با هم رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی فرماندار سبزوار گفت: در شهر ششتمد ۲۰ نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی این شهر شدند که یک تن توسط هیات نظارت رد شد و ۲ تن نیز تاکنون انصراف داده اند.

وی بیان کرد: تعداد ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی شهر روداب ۱۶ نفر می باشد که دو تن توسط هیات نظارت رد شدند و یک تن هم انصراف داده است.

میر دشتی افزود: در بخش مرکزی نیز از ۳۶۲ نامزد ثبت نام کننده برای شورای اسلامی ۵۳ روستای این بخش ۹ تن توسط هیات اجرائی و ۱۲ نفر توسط هیات نظارت رد شدند و تاکنون ۵ نفر هم انصراف داده اند.

معاون فرماندار سبزوار با اشاره به اینکه ۲۰۲ نفر در بخش روداب داوطلب عضویت در شورای اسلامی ۳۹ روستای این بخش شدند اظهار داشت: یک تن توسط هیات اجرائی و دو تن نیز توسط هیات نظارت رد شدند.

وی با بیان اینکه تمام ۲۹۲ داوطلب عضویت در شورازی روستاهای بخش ششتمد تائید صلاحیت شدند تصریح کرد: این تعداد برای عضویت در شورای اسلامی ۴۹ روستا با هم رقابت خواهند کرد.

میر دشتی همچنین اظهار داشت: داوطلبانی  شوراهای اسلامی روستا که به احراز نشدن صلاحیت شان اعتراض دارند می توانند از سوم اردیبهشت به مدت چهار روز به هیات نظارت شهرستان و داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها به هیات نظارت استان اعتراض کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.