بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه اندازی مرکز نازایی و ناباروری در ۶ ماهه نخست سال جاری در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: تا پایان امسال کلینیک های ویژه بیمارستان های خراسان جنوبی به اتمام می رسد.

 اتمام کلینیک های ویژه بیمارستان های استان/ مرکز ناباروری در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر کاظم قائمی پیش از ظهرشنبه در نشست خبری پیرامون بزرگداشت هفته سلامت بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در سال گذشته انجام شد راه اندازی اورژانس هوایی شهرستان طبس بود که بسیار مورد رضایت مردم بود و در ایام نوروز بیماران بسیاری را جابه جا کرد.

وی از افتتاح بخش n.i.c  و l.d.r  بیمارستان ولی عصر بیرجند خبرداد و خاطرنشان کرد: این بخش ها طی دو هفته آینده به بهره برداری می رسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به راه اندازی اورژانس بیمارستان فردوس و بشرویه اشاره کرد و اظهار داشت: این اورژانس نیز امید است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

قائمی با بیان اینکه سال جاری مهمترین اقدام ما راه اندازی مرکز ناباروری و نازایی است یادآور شد: این مرکز یکی از اقدامات مورد نیاز استان است و امید است در ۶ ماه نخست امسال به بهره برداری برسد.

وی از اتمام کلینیک های ویژه بیمارستان های استان در شهرستان های بیرجند، قاین، فردوس و طبس خبر داد و گفت: در حال حاضر این کلینیک ها حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه اندازی بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بیرجند خبرداد و تصریح کرد: این پروژه، پروژه بسیار وسیعی است که تاکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به اتمام می رسد.

قائمی با اشاره به فعالیت های انجام شده در سال ۹۵ اظهار داشت: اجرای پروژه بهسازی و توسعه اورژانس بیمارستان شهدا قاین در مدت دو ماه، ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه، توزیع ۶۴ نفر نیروی متخصص در سطح استان، افتتاح مرکز رادیوتراپی انکولوژی ایران مهر و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۱ پروژه بهداشتی در سطح استان در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

وی از بهره برداری از دومین دستگاه m.r.i استان در بیمارستان امام رضا (ع)، شروع ساخت ۲۲ مرکز جامع سلامت و ۳ پایگاه سلامت از طریق مناقصه به ارزش ۱۱.۵ میلیارد تومان، برپایی دومین دوره فعالیت بنیاد خیریه نوآوران سلامت در استان، بهره برداری از ۹۶ تخت روانپزشکی در ۳ بیمارستان استان و آغاز عملیات تجهیز بیمارستان جدید فردوس را از جمله اقدامات انجام شده در سال ۹۵ عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بهره برداری افزود: راه اندازی پنجمین دستگاه جراحی استریوتاکسی مغز کشور در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بیرجند، کلنگ زنی پایگاه اورژانس قهستان، افتتاح بخش nicu و راه اندازی دستگاه های سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال بیمارستان طبس از جمله اقدامات انجام شده در سال ۹۵ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.