بیرجند- معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بالغ بر۶۵۰ میلیون تومان برای تکمیل خانه فرهنگ استان خراسان جنوبی در سال جاری اختصاص می یابد.

اختصاص ۶۵۰ میلیون تومان برای تکمیل خانه فرهنگ  خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، علی مرداخانی ظهر شنبه در دیدار با استاندارخراسان جنوبی به برگزاری جشنواره ملی مجسه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره از ۳۱ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه با حضور ۳۰ گروه از هنرمندان سراسر کشور برگزار شد که دارای آثار بسیار خوبی نیز بود.

مرادخانی، با بیان اینکه این جشنواره استعداد فراملی شدن را دارد افزود: این جشنواره ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی استان در سطح ملی و حتی بین المللی  است و تلاش خواهیم کرد کتاب این جشنواره نیز در دو بخش شرکت کنندگان استانی و ملی به چاپ برسد.

استاندارخراسان جنوبی دراین دیدار گفت:خراسان جنوبی به عنوان یک استان فرهنگی دارای ظرفیت های فرهنگی و هنری بسیار زیادی است که باید بیش از پیش این ظرفیت ها مورد توجه قرار گیرد.

سید علی اکبر پرویزی، توجه به هنر و هنرمندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: وجود کویر در خراسان جنوبی می تواند به عنوان یک پتانسیل بسیار مهم در حوزه جذب گردشگر مورد توجه قرار گیرد.

وی توجه به ظرفیت های گردشگری از جمله بوم گردی را مورد تاکید قرار داد وافزود: امید است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه بیشتر به مناطقی همچون خراسان جنوبی در راستای شکوفا شدن توانمندی های بالقوه این مناطق گام های جدی تری بردارد.

استاندارخراسان جنوبی  باتشکر از حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نهبندان گفت: برگزاری اینگونه جشنواره ها به جذب توریست های داخلی و خارجی کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.