بردسکن- رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بردسکن از تایید صلاحیت ۴۴۶ نفر از داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبرداد.

 اسفندیار رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: از مجموع ۴۵۷ نفر داوطلب ثبت نام شده دراین دوره از انتخابات  ۳۹۴ نفر آن مربوط به روستاها و ۶۳ نفر آن در شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد می باشند.

وی عنوان کرد:  بررسی صلاحیت ها در مهلت قانونی پس از عبور از مراجع  ۴ گانه دادگستری ، اطلاعات، ثبت احوال و نیروی انتظامی توسط هیات های اجرایی و نظارت  انجام شد که در بردسکن ازتعداد داوطلبین ۱۹ نفر رد صلاحیت شدند که  ۵ نفر آن مربوط به کاندیداهای شورای اسلامی شهر بردسکن می باشند.

وی افزود: در شهرهای انابد و شهرآباد تمامی داوطلبین صلاحیت آنها تایید شده است و کسانی که در روستاها رد صلاحیت شده اند می توانند پس از انتشار و اعلام به آنها در صورت هرگونه اعتراضی به هیات انظارت شهرستان شکایت خود را اعلام کنند.

وی همچنین گفت:داوطلبینی که در شهرها رد صلاحیت شده اند  می بایست شکایت خود را به هیات عالی نظارت استان اعلام کنند تا اعتراض آنها مجدا مورد بررسی قرار بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.