اصفهان- رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: هشت هزار و ۷۹۴ نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان توسط هیات های نظارت بر این انتخابات در شهرستان های استان احزار صلاحیت شدند.

۸۷۹۴داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستای اصفهان احراز صلاحیت شدند

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا ضیایی تعداد کل داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان را ۱۰ هزار و ۹۸۹ نفر اعلام کرد و گفت: از مجموع این آمار، چهار هزار و ۵۰۴ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و ۶ هزار و ۴۸۵ نفر برای انتخابات شوراهای روستاهای استان ثبت نام کردند.
وی اضافه کرد: ۳۶۳ نفر از این افراد که ۲۱۵ نفر آنها مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و ۱۴۸ نفر مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان بود، انصراف دادند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اظهارکرد: هیأت های اجرایی شهرستان های استان صلاحیت ۱۰ هزار و ۱۴۰ نفر را احراز کرده بودند که پس از بررسی در هیات های نظارت شهرستان های استان این آمار به هشت هزار و ۷۹۴ نفر کاهش یافت.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان تعداد کل کرسی های شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان را سه هزار و ۸۶۱ کرسی اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۵۷۱ کرسی متعلق به شوراهای اسلامی شهرها و سه هزار و ۲۹۰ کرسی متعلق به شوراهای روستایی استان است.
ضیایی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها از سوی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان های استان اصفهان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان احراز نشده است می توانند از سوم تا ۶ اردیبهشت شکایت خود را به هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان ارائه دهند.
وی افزود: هیات نظارت استان (انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا)، پس از رسیدگی و بررسی شکایت این داوطلبان، نظر خود را ۱۷ اردیبهشت به فرماندارهای اصفهان اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.