دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی از سفر دو روزه دنی عنان، سفیر کشور دانمارک در ایران به این استان، طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه خبر داد.

سفیر کشور دانمارک در ایران به استان مرکزی سفر می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سعید بیگ‌ زاده اظهار داشت: دنی عنان، سفیر دانمارک در تهران طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه به منظور نشست با فعالان اقتصادی و بازرگانی در استان مرکزی حضور خواهد یافت.

دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی افزود: این سفر که به دعوت رسمی اتاق بازرگانی استان مرکزی صورت گرفته، در روزهای یکشنبه و دوشنبه انجام خواهد شد.

بیگ‌ زاده تصریح کرد: دیدار با استاندار مرکزی، نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان و بازدید از چند واحد صنعتی از جمله برنامه‌های دو روزه سفیر دانمارک در تهران خواهد بود.

دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی افزود: حجم مبادلات تجاری ایران و دانمارک تا پایان سال گذشته حدود ۱۶۰ میلیون دلار بوده که انواع خرما، کف‌پوش‌ها، سوماک، فرش، ماشین‌های بسته بندی، گبه، داروهای هورمون دار و آنتی‌بیوتیک، سمعک، انسولین، ماشین‌آلات آماده سازی گوشت پرندگان و رنگ‌های نباتی از جمله محصولات صادراتی و وارداتی بین این دو کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.