۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
کد خبر: 522330

ابراز امیدواری انتخاباتی باهنر

ایسنا/ محمدرضا باهنر- رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری- در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین گفت: امیدواریم در این دوره جمنا بتواند آقایان رئیسی و قالیباف را همسو کند. هرچند ممکن است جمنا در تحلیل آماری خودش به این جمعبندی برسد که هر دو نفر تا آخر باقی بمانند. او درباره آینده سیاسی احمدی نژاد نیز گفت: آینده سیاسی او به رفتار خودش بستگی دارد. احمدی نژاد باید کارهای خودش را مدیریت کند. البته من احمدی نژادیسم را قبول ندارم و نباید نگران باشیم که یک حلقه عرفان دور او شکل بگیرد.

انتصاب جنجالی در رودسر

کاسپین/ منابع محلی از انتساب خانم “آ -و” به عنوان یکی از مسئولان ارشد بیمارستان رودسر خبر می دهند. گفته می شود، در پرونده این خانم  سابقه نفاق دیده می شود و یک برادر وی نیز درپی ارتباط با گروهک منافقین اعدام و برادر دیگر او به علت ارتباط با همین گروهک، فراری است.

آموزش زبان دوم

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش وی او ای، بشار اسد با انگیزه قدردانی از پشتیبانی مسکو در جنگ با تروریست‌ها در کشورش، زبان روسی را به عنوان زبان دوم سوریه برگزید. گویا برخی از خانواده های سوری نیز برای قدردانی از رئیس جمهور روسیه نام پسران شان را «پوتین» می گذارند.

"نه" به سحر

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش پولیتیکو، سحر نوروززاده- عضو تیم سیاستگذاری وزارت خارجه آمریکا- در پی فشار رسانه های محافظه کار و به چالش کشیدن وفاداری وی به ترامپ از سمت خودش کنار گذاشته شد.

دیدگاه ضرغامی درباره مناظره ها

قدس/  عزت‌الله ضرغامی- رئیس پیشین صدا و سیما- در کانال تلگرام اش درباره مناظره های انتخاباتی نوشت: ممکن است برنامه‌ای مثل «خندوانه» و «دورهمی» زنده نباشد ولی جذابیت ‌های خاص خودش را حفظ کند، در مقابل اما ارزش برنامه‌هایی مانند نود، هفت و گفتگوی ویژه خبری به زنده بودن آن است.

نگاه آنکارا به «اس- ۴۰۰»

فرارو/ به نوشته رویترز، وزیر دفاع ترکیه از نهایی شدن خرید سامانه دفاع موشکی «اس-۴۰۰» از روسیه و دست خالی ناتو برای جایگزین کردن آن با سامانه‌های موشکی غربی خبر داد. «فکری ایشیک» در نشست خبری گفت: این اما به معنای امضای این قرارداد در فردا صبح نیست.

استخدام مارمولک

عصر ایران/  به گزارش اسپوتنیک، پلیس آریزونا آمریکا مارمولک سبیلو ملقب به «آیرو» را به خاطر داشتن حس بویایی قوی که می تواند در کشف موادمخدر ممنوعه کمک کند، استخدام کرد.

اعتراض به الهه یونان

عصرایران/ به گزارش خبرگزاری فرانسه، هزاران شهروند مسلمان بنگلادشی در اعتراض به نصب تندیس الهه یونانی- بانوی دادگستر- در ورودی دادگاه عالی بنگلادش تظاهرات کردند و خواستار جایگزین کردن تندیسی از قرآن شدند.

تقاضای مرخصی

دیده بان ایران/ محمد سهیلی- عضو هیات رئیسه شورا شهر مشهد- در مصاحبه ای می گوید: آقای مرتضوی-شهردار مشهد- تاکنون درخواست کتبی مرخصی خود را – برای حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری- برای ما نفرستاده است.

تنبیه برای زاگرس

ایران نیوز آنلاین/  درپی تأخیرهای درازمدت در پرواز، ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد متوقف شد.

واکنش به یک شایعه

باشگاه خبرنگاران/ رحمانی فضلی- وزیر کشور- درباره شایعه مصوبه ممنوع‌ تصویر شدن احمدی‌نژاد گفت: شورای امنیت کشور هیچ مصوبه‌ای در این باره نداشته است.

پرونده کیارستمی 

سلامت آنلاین- سخنگوی وزارت بهداشت در مورد چگونگی رسیدگی به پرونده فوت مرحوم عباس کیارستمی گفت: رسیدگی به چنین شکایاتی و صدور حکم با کارشناسی سازمان پزشکی قانونی و نیز سازمان نظام پزشکی است و قانون‌گذار به وزارت بهداشت، اختیار و مسوولیت نداده است.

واکنش مهدی چمران

باشگاه خبرنگاران/ مهدی چمران- رئیس شورای شهر تهران- در واکنش به رد صلاحیت شماری از افراد سرشناس که بیش از دو دوره در شورای شهر حضور داشتند، گفت: اگر تفکرات سیاسی بر صلاحیت و رد صلاحیت حاکم شود اعتماد و اطمینان مردم به نمایندگان مجلس خدشه دار می شود.

هزینه بازسازی سوریه

شفاف/ احمد ابو الغیط»- دبیر کل اتحادیه عرب- در دانشگاه «الاسکندریه» مصر گفت: بازسازی ویرانی گسترده ای که در سوریه به بار آمده است، ۹۰۰ میلیارد دلار هزینه دارد و ۱۱ میلیون سوری نیز در سراسر جهان آواره شده اند.

لغو یا جایگزین

مهر/ نتانیاهو- نخست وزیر موجودیت صهیونیستی- در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: برجام ایران را به بمب هسته ای نزدیک تر می کند و آمریکا باید توافق هسته ای را لغو یا آن را با توافق بهتر جایگزین کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.