۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
کد خبر: 522331

قدس/ رقیه توسلی: با خودتان تصور کنید کارت عروسی عزیزی را آورده اند خانه تان. -شاید- به موجب عادت، با شوق و شعف، به دنبال نام خانوادگی آقا داماد و عروس خانم می گردید که این بار -بر خلاف عرف- می بینید افزون بر برگه دعوت، کتاب کوچکی دارد به شما چشمک می زند!

... به نظرم چه اهل خواندن باشید و چه نه، لحظه غافلگیرکننده و تامل برانگیز و جذابی برایتان رقم می خورد. خوش ذوقی خاصی دارد که نوهمسرانی بخواهند با این شیوه زیبا و غیر مستقیم، دستی در ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته باشند.

حالا همین ماجرای خوشایند رقم خورده است و یک کتابدار قائم شهری با نازک اندیشی و یک شیوه خلاقانه،  بستگانش را با «یارِ مهربان» به مراسم جشن اش فراخوانده است. کتابدار مازندرانی که برای نشان دادن ارادت قلبی اش به فرهنگ  و دانایی، کارت عروسی متفاوت و همراه با ابتکار را تهیه کرده است.

«مونیکا زارعی» در کارت پیوندشان به معرفی خلاصه ای از کتاب «رضایت از زناشویی» -نوشته:عباس پسندیده- می پردازد.

این تلنگر تحسین برانگیز زوج مازنی، نشان از تعهد و عشق شان به حرفه کتابداری دارد. چه خوب که نوعروسانی هستند که در بازه زمانی که همه فکر و ذکر آدم ها درپی تاج و دسته گل و جهیزیه و سور و سات میهمانی است - اولویت شان – پدیدآوردن یک  موج فرهنگی است. کاری که عطر و رایحه اش مانند اردیبهشت، ماندگار و ستودنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.