۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: 522353

با قطعیت یافتن زنده بودن مناظره‌های انتخاباتی، این برنامه در طول روزهای تبلیغات نامزدها از چهار شبکه رادیو و تلویزیونی پخش خواهد شد.

درباره مناظره‌های زنده بیشتر بدانید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات وزارت کشور که در بدو امر با زنده بودن مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرده بود، سرانجام با برگزاری زنده این برنامه‌ها موافقت کرد.

حذف مناظره‌های زنده نامزدها در چند روز اخیر با مخالفت‌های جدی از سوی کاندیداها همراه شد و از طرفی رییس صداوسیما و مدیران ارشد این رسانه از آمادگی رسانه ملی برای پخش زنده این برنامه‌ها خبر داده بودند تا در نهایت شنبه، دوم اردیبهشت به طور قطعی اعلام شود که مناظره‌ها زنده خواهند بود.
قرار است مناظره‌ها از شبکه یک سیما و همزمان از رادیو ایران و تکرار آن نیز از شبکه چهار سیما و رادیو جوان برای مخاطبان پخش شود.

در این مناظره‌ها به برنامه‌های هر نامزد در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پرداخته می‌شود. اما برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در سه قالب مناظره، گفت‌وگو و مستندهای تولیدی تدارک دیده شده است و برای هر نامزد بیش از یک‌هزار دقیقه برنامه در قالب‌های مختلف پیش‌بینی شده است. همچنین برنامه‌های امسال افزایش دوبرابری نسبت به دوره‌های قبل خواهند داشت.

در رادیو مطابق دوره‌های قبل، برنامه‌های ویژه‌ای برای نامزدها در نظر گرفته شده است به این شکل که رادیو جوان گفت‌وگوی نامزدهای ریاست جمهوری با جوانان را در دستور کار دارد و در رادیو معارف و ورزش هم گفت‌وگوهای کارشناسی نامزدها پخش می‌شود.

رادیو ایران هم در ویژه‌برنامه خود، نامزد و برنامه‌هایش را معرفی می‌کند و رادیو پیام نیز برنامه‌های کوتاه تولیدی نامزدها را پخش خواهد کرد.
ضمن اینکه رادیو گفت‌وگو هم از پخش مناظره‌های مجزایی از تلویزیون با حضور نامزدها خبر داده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.