شهرکرد- روز گذشته و به طور ناگهانی دکتر مرتضی هاشم زاده چالشتری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری عزل و با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ارسلان خالدی فر سردشتی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری برکنار شد

دکتر مرتضی هاشم زاده چالشتری رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص چرایی این تغییر ناگهانی بیان کرد: علت عزل بنده زیاده خواهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان است.

وی افزود: زمانی که بنده بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بودم در ابتدای فعالیت نمایندگان مجلس  دهم از ۴ نماینده استان دعوت کردم تشریف بیاورند در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان، نظرات و دیدگاه های خود را بیان کنند که متاسفانه از ۴ نماینده فقط یک نماینده حضور یافت.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا نماینده مردم لردگان فشار شدیدی می آورد که مدیران ستادی و اجرایی را تعویض و جابجا کنم که بنده زیر بار نرفتم، چون که اعتقاد داشتم محل دانشگاه و سلامت مردم جای سیاسی کاری و سیاسی بازی نیست.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه زمانی که با مخالفت بنده روبرو شدند هر روز در وزارت خانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور یافته و بر علیه بنده اقداماتی را انجام می دادند، در ابتدا فقط نماینده لردگان بود که در ادامه توانست سایر نمایندگان را با خود همراه کند و البته در این بین موافقت استاندار را هم با خود داشتند.

هاشم زاده تصریح کرد: متاسفانه فضا را به گونه ای پیش بردند که زیاده خواهی ها هر روز و هر روز بیشتر می شد و اگر به یک خواسته آنها تن می دادم دیگر نمی توانستم دانشگاه را مدیریت کنم و این تازه اول مشکلات بود.

وی با برشمردن خدمات دانشگاه علوم پزشکی در استان اینها را خدمات نظام و دولت به مردم محروم و قدرشناس استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: متاسفانه نمایندگان فعلی هیچ گره ای از گره و مشکلات مردم را نه تنها باز نکردند بلکه باعث بروز مشکلات بیشتر در روند اقدامات بهداشتی و سلامت مردم نیز شدند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: دیروز ساعت ۴ بعدازظهر به بنده اطلاع دادند که دیگر هیچ سمتی در دانشگاه علوم پزشکی ندارم و عزل شده و ارسلان خالدی فر بعنوان سرپرست منصوب گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.